2012. augusztus 29., szerda

11.rész

Hi! :D
Meg hoztam az új részt :) A következőt hétfőn fogom hozni de csak akkor ha lesz 5 komi!Megkérnélek titeket,hogy szavazzataok a srácokra a VMA-n . :)
Happy Birthday Liam! :D <3

Le lépkedtem a lépcsőm,a nappaliból hallatszott Macey visítása és a fiúk nevetése,láttam ahogy Niall a húgomat csiklandozza a kanapén,Liam a bátyámmal beszélgetett míg Louis,Harry és Zayn valami érdekes táncot lejtettek.Oda szambáztam Liamhez,kapott egy nagy ölelést és puszit az arcára.Jake felvont szemöldökkel nézett rám.
-Jake,ő az én apukám,Liam.-húztam ki magam.
Liam elvigyorodott és apáskodóan átölelte a vállam,a többi fiú felé pillantottam és Harry féltékeny pillantásával találtam szemben magam.Ki bújtam Liam kezei közül és le huppantam Niall mellé a kanapéra.
-Niall,hagyd már.-mentettem ki a húgomat.
-Aranyos tesód van.-fordult felém a szőkeség.
-Tudom.
-Mi van veled meg Harryvel?
Meg rántottam a vállam.
-Megbeszéltük.
-Akkor minden oké?
-Igen.-bólogattam.
A következő percen Louis vetődött közénk a hátára kapva Macey-t és fel-alá rohangált vele.
-Engemiis.-hülyéskedtem.
Kár volt,Zayn amilyen gyorsan csak tudott fel kapott a hátára és ki rohant velem az ajtón.Meg botlott valami kőben a füvön,le bukfenceztem a hátáról és mindketten röhögve feküdtünk a fűben.
-Idióta.-böktem oldalba.
-Te mondtad.Én csak teljesítettem a kívánságod.
-Hülyéskedtem,de köszönöm Zayn,nagylelkű vagy.
-Tudom.-tápászkodott fel vigyorogva és engem is felhúzott.
Az ajtóból többen is minket figyeltek,többek között Louis és Macey akik rajtunk nevetgéltek,az én 'apukám' és Harry.
-Jól vagy,nem ütötted meg magad?-fogta meg a csuklóm vigyorogva Liam.
-Mikor van jól?-röhögött a konyhából Jake.
Niall erre felnevetett és félre nyelte amit evett.
-Jól vagyok,és nem.De Zayn nincs jól,e ütötte a fejét.
-Mi,én nem is.-nézett meghökkenten de utána le esett neki.-Fuss kislány mert ha elkaplak véged.
-Nagyon félek.-nyújtottam rá a nyelvem és futásnak eredtem.
Fel vágtattam a lépcsőn ő pedig utánam,egyik szobából a másikba rohangáltam majd vissza le a lépcsőn ahol valakibe bele ütköztem ám ő megtartott és el sem engedett,fel néztem a göndör hajú illetőre aki pimaszul vigyorgott le rám.
-Zayn!Gyere elkaptam!-kiabált.
-Engedj el Harry.-pislogtam rá szépen.
Konokul megrázta a fejét,kénytelen voltam komolyabb eszközökhöz folyamodni így hát,nyomtam egy puszit a szájára,meglepettségében lazított a fogásomon én pedig ki rohantam a kertbe,hallottam bentről a többiek hangos "húú"-zását.Zayn még így is utol ért és a fűben fekve kezdett csikizni.
-Neeeeeeee Zaayn!!Engedj!-kiabáltam nevetve.
-Eszem ágában sincs.-vigyorgott.
-Liaam!Ments meg!-üvöltöttem,mire az ajtóból ki támolygott a többiekkel.
Macey Niall hátán csimpaszkodott,Jake a telefonjával fényképezett le minket míg Harry és Liam rajtunk nevettek.
-Harry,kérleeek!
Többet nem kellett mondanom,a göndör srác egy mozdulattal ki húzott Zayn alól és a szemöldökét húzogatva vigyorgott rám.
-Mit kapok ezért?
-Mit szeretnél?
A többiek mind egyszerre hallgattak el és néztek minket.
-Majd még kitalálom.-rántotta meg a vállát.
-Álmos vagyok.-szólalt meg a húgom is.
-Menj fel nyugodtan aludni Macey.-mosolyogtam rá.
-Felkísérlek.-ült fel Zayn is a fűből.
Macey vele és Niallel az oldalán ment vissza a házba míg én az oldalamon Liammel le huppantam a kanapéra.
-Mit csináljunk?-kérdezte Jake.
-Mit szólnátok hozzá ha üvegeznénk?-battyogott le Zayn a lépcsőn.
-Neem,ennyi pasival én nem.-ugrottam fel.
-Naa nem leszünk perverzek.-kacsingatott Louisra.
-Jó.-de nem vetkőzöm.
-Nem is engedném.-hördült fel a bátyám.
Le ültünk a padlóra,kerítettem egy üres üveget és először Zayn pörgetett.
-Niall drágám,felelsz vagy mersz?
-Merek.-húzta ki magát a szőkeség.
-Rohanj ki alsógatyában az útra és lejts a járókelőknek egy kis ír táncot.
Az ír manó alsónadrágig le vetkőzött majd ki rontott az ajtón mi pedig utána,az út mellett elkezdett táncolni  mi meg dőltünk a röhögéstől ahogyan az arra járó emberek is.
Miután le nyugodtunk vissza mentünk és folytattuk a játékot,Niall felkapta a ruháit és pörgetett egyenesen rám.
-Vanessa,felelsz vagy mersz?-vigyorgott.
-Felelek.-öleltem át a térdeim és úgy pislogtam szőke barátomra.
-Szerelmes vagy Harrybe?
Fogós kérdés,azt hiszem igen,de én sem tudom mit érzek,az tény,hogy vonzódom hozzá.Túlságosan is.
-Nem tudom.-nyögtem ki.
-Ez nem válasz.-vágott sértődött grimaszt.
-Bocs Niall,de nem tudom mit érzek.
Rá sem mertem nézni a kérdéshez kapcsolódó srácra,le hajtottam a fejem és próbáltam úgy pörgetni,hogy senki ne lássa az égő arcomat.Louisra pörgettem aki mert így rá vettem arra,hogy 2 óráig ne egyen répát.Ezután jött Jake,majd Jake pörgetett Zaynre aki szerelmet vallott Liamnek,majd Liam aki újból Louisra és legvégül Louis Harryre.Remek.
-Merek.-húzta ki magát.
-Hmm,még nem láttunk titeket csókolózni.-mutatott először rá majd rám.-Smárold le Vanessát.
Beletúrt a göndör hajába,úristen megint az ami tegnap, legszívesebben rá vetném magam.Fél szemmel a bátyámra pillantottam aki a kanapénak dőlve hallgatta Niallt.
-Csókolóztatok ti már egyáltalán?-húzogatta a szemöldökét Zayn.
-Majd ha te pörgetsz engem válaszolok rá.-mászott mellém Hazza.
-Húúú,nézzétek!-üvöltözött Louis.
Mindenki ránk kapta a tekintetét.
-Ne bámuljatok már!-vetettem szúrós pillantást rájuk.
-Csókold már meg Harry!-ordította el magát Zayn is.
-Fogjátok már be.-morgott az arcomat a keze közt tartó srác.
Ajkai lassan az enyémhez simultak,ismét az az ismerős érzés amit pár napja minden ilyen alkalommal átélek,pillangók a gyomorban,szív kiugrik,vér felpezsdül.
Nyelvét lassan végig húzta alsó ajkamon mire mindkettőnk szája elnyílt.Valamelyik idióta fütyülni kezdett,mi meg sem rebbentünk.Teljesítettük Louis kívánságát.A következő percen már Harry ölében találtam magam,el engedte az ajkaim és lihegve hajtotta fejét a vállamra.
-Azt a mindenit gyerekek,nem aprózzátok el.-bámult ránk Jake vigyorogva.
Na tessék ez az én bátyám más valószínűleg rosszallóan nézne ránk,de ő nem.Ő annak örül ha én boldog vagyok és én most nagyon is az vagyok.
-A mi kis Hazzánk felnő.-törölgette a nem létező könnyeit Lou.
-Folytassuk?-vett a szájába Niall egy chipset.
-Szállj ki Harry öléből.-kezdett el tolni Liam.-Így nem tudjuk eldönteni melyikőtökre mutat az üveg.
-Nem akarok.-nyújtottam rá a nyelvem mire Harry meglepetten nézett rám és elégedett vigyorgásba kezdett.Tulajdonképpen én magam is meglepődtem a saját kijelentésemen,úgy döntöttem kis időre eleget teszek a saját és Harry boldogságának is.Szeretem a mosolyát.
-Itt maradok.-fúrtam az arcomat a mellkasába és be szívtam az illatát.
-Jó maradj de akkor ti egynek számítotok.-mutogatott Liam.
Míg ők játszottak én el szórakoztam Harry fürtjeivel és ő ezt láthatólag élvezte,egyik kezével át ölelte a derekam a másikkal néha végig simított az arcomon és kaptam tőle pár puszit.Igent akarok mondani neki,szeretnék én lenni a barátnője,ha legközelebb megkérdezi igen mondok neki.Engedtem még egy csókot,de azt szerintem a többiek észre sem vették,mire észbe kaptunk ők már elkezdtek pakolni mi meg még mindig ott ültünk.
-Harry.-szólította meg Niall.
Mintha észre sem vette volna újabb puszit adott az arcomra.
-Harry.-szólt most már Zayn is.
-A vacsora után elmegyünk sétálni?-beszélt hozzám.
-Ühüm.-hümmögtem.
-Harry az Isten szerelmére indulunk!-üvöltött Lou és közénk vetődött.
-Kicsi a rakás.-vágódott le Zayn is őt követte Niall,majd Liam és zárásképp Jake is ránk vetődött.
-Szálljatok le rólunk.-nyögdécseltem és tolni kezdtem magamról Zaynt.
Röhögve másztak le mindannyian,én is fel tápászkodtam és megfogtam Harry kezét.Olyan jó puha,nagy keze van.
-Fél 9-re itt vagyok addigra legyél kész.-kacsintott egy puszi kíséretében,háttérzeneként ismét a fiúktól a "húúú".
~Harry~
Meglepett Vanessa viselkedése,egyre biztosabb voltam benne,hogy ő is érez valamit.Egyszer eltaszít majd közel enged magához,ez tetszik,nem adja könnyen magát én pedig örömmel fogok küzdeni érte.
-Haver,itt vagy?-lóbálta meg előttem a kezét Liam.
-Mi?-ráztam meg a fejem.
-Felfogtál valamit abból,amit a srácokkal beszéltünk?
-Nem.-mosolyogtam.
-Nem tán egy Vanessa nevű barna hajú, barna szemű lányon jár a kis eszed Hazza?-bökött meg Zayn.
-De,ő áhh hihetetlen.Egyszer közel enged magához máskor eltaszít és ez így megy.
-Küzdj meg érte.-harapott a szendvicsébe Niall.
-Elhiheted,hogy nem hagyom annyiban.-dőltem hátra a kanapén és Louis ölébe tettem a fejem.
-Akkor most már csak Vanessát szereted?-szipogott.
-Téged is szeretlek Boo Bear.
-Óóó Harry.-ölelgetett.
-Mennyi az idő?
-Fél 8.-közölte Liam.
-Basszus.-pattantam fel és fel rohantam a szobámba.A szekrény előtt állva ki kaptam egy fekete nadrágot hozzá fehér pólót és a fekete zakómat,magamra kaptam a hajamat egy rázással el is intéztem,fel kaptam az asztalról a kocsikulcsom,a lábamra küzdöttem a már jól megszokott fehér converse cipőmet és megnéztem magam a tükörben.
-Nagyon szexy vagy.-kacsingatott Lou.-Hova készülsz?
-Vanessával vacsorázom,sziasztok.-ordítottam el magam és már kint is voltam az ajtón.
A lélegzetem is elállt mikor megjelent előttem az ajtóban,nadrágja rá feszült a gyönyörű hosszú lábára,mélyen kivágott felsőt viselt de nem volt annyira feltűnően kihívó,viszont nekem tökéletes rálátást biztosított a dekoltázsára.Haja aranyos hullámokban keretezte az arcát,szemei halvány rózsaszínben pompáztak.
-Szia Harry.-mosolygott.
-Gyönyörű vagy.-léptem közelebb és óvatosan megcsókoltam,nem tudtam,hogy tart-e még a "ma közel engedem Harryt".
-Elmentem Jake.-szólt oda a nappaliban tv-t néző testvérének,mellette pedig megjelent Macey.
-Szia.-vigyorogtam a kislányra.
-Szia Harry,most veszed feleségül Vanessát?
-Neem.-nevettem.
-Macey,Harry nem fog feleségül venni.-beszélt hozzá a "jövendőbeli" remélhetőleg Mrs.Styles.
-Te azt honnan veszed?-húztam fel az egyik szemöldököm.
-Szia Macey.-nyomott puszit a kislány arcára.
Intettem nekik és Vanessa után indultam.
-Nem szakad le erről.Meg van róla győződve,hogy feleségül veszel.-rázta a fejét.
-Mi van ha a húgod jövőbe lát?-pillantottam rá felvont szemöldökkel és be indítottam a kocsit.
Nem szólt semmit erre,csendben ültük végig az utat az étteremig.
-Ugye tudod,hogy én a Mekibe is elmentem volna veled vacsorázni?-kérdezte.
-A francba.
Elmosolyodott és tovább nézett ki az üvegen,nemsokára megálltam,a mára csak nekünk fenntartott étterem előtt.Ma itt csak mi vacsorázunk este 10.-ig,senki más.
Ki húztam előtte a széket.Mindketten le ültünk egymással szemben,az étlap fölött néha néha fel pillantottam,a nyakában most is ott függött a tőlem kapott nyaklánc.Le adtuk a rendelést.
Holnapra ne tervezz be semmit!Party time!!!!! Szeretlek :*-olvastam a telefonom kijelzőjén a Louistól kapott sms-t.
Vanessa aggódóan mért végig.
-Louis üzent,hogy holnap bulizunk.Jössz velünk?-mosolyogtam.
-Hát nem tudom,ott van Macey,és Jake is nagy partyarc.
-Meg oldjuk,na gyere léci.
-Majd meglátom.
Hasonló jó hangulatban telt a vacsora,beszélgettünk,mindketten beszámoltunk a gyerekkorunkról,nevettünk.Majd el mentünk sétálni a Temze partjára,mint az első randinkon.Most ismét nem engedett annyira közel magához,de azért elcsattant pár csók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése