2012. augusztus 15., szerda

7.rész

Sziasztok! :)
Most nem kötöm kommentekhez az új részt,remélhetőleg pénteken tudom hozni a következőt!Ez nem valami izgalmas,de a következő már az lesz. :)

 
Éreztem,hogy Harry mocorog mellettem a szobát még betöltötte Zayn horkolása ebből arra következtettem,hogy még mindenki alszik.Ki nyitottam a szemem és egy gyönyörű zöld szempárral találtam szemben magam.Végig néztem a többieken,még mindenki javában húzta a lóbőrt,Harry megfogta a kezem és fel húzott,a konyhába volt ott magunkra csukta az ajtót és 2 bögrét vett elő.
-Jó reggelt.-mosolygott és megölelt.
-Neked is.
Ahogy láttam kakaót készített,be tette a mikróba majd 1 perc után ki vette és az egyiket a kezembe nyomta.
-Gyere.-intett.
Halkan ki osontunk,ki nyitotta a hátsó ajtót,megcsapott a reggeli csípős,hideg levegő,vissza nyúlt 1 pokrócért majd kimentünk.Egy hintaágyhoz vezetett,le ültünk egymás mellé ő pedig betakargatott.A pokróc ellenére én még mindig reszkettem a szívem meg majd ki ugrott a közelségétől,össze ért a lábunk,érintése perzselte a bőrömet.
-Fázol?-húzott közelebb magához.
-Kicsit.-hajtottam a vállára a fejem,úgy néz ki nem zavarta.
A kezembe vettem a forró bögrét és bele kortyoltam a jó meleg kakaóba,hirtelen a dekoltázsom felé nyúlt,nagyon hülye fejet vághattam mert el kezdett nevetni.
-Nyugi nem foglak le taperolni.
Meg fogta a nyakláncom és nézegetni kezdte.
-Most már te is Directioner vagy,ugye tudod?
-Eddig is az voltam,ha a What makes you beautiful-os pólómról nem derült volna ki.-mosolyogtam.
-Az lehetett volna véletlen is.
-Nem az volt,mindig is szerettelek titeket,az X-Factort is néztem és rengeteg sms-t küldtem nektek.Csak ha ott az utcán elkezdek sipítozni,hogy te úristen felborítottam Zayn Malik-ot akkor most nagy valószínűséggel nem ülnék itt veled.
-Ki tudja.-emelte a szájához a bögrét.-Délután csinálsz valamit?
-Mennem kell be dolgozni.-húztam el a szám.
-Ja.-bólintott.
Pár perc múlva Zayn slattyogott ki boxerban és pulcsiban a kezében 1 szál cigivel.Undorodva néztem a kezében tartott dolgot.Ezt ő is észrevette és nevetve ült le tőlünk kicsit távolabb.
-Mentségemre legyen,hogy le akarok szokni.
-Én nem szólok bele,de ha megkérhetlek rá.Tudod,hogy imádlak Zayn,nem azért mondom,de a közelembe légyszíves ne.
-Jó,persze.Mintha csak Harryt hallanám.
-Nem szeretem a cigit,és azt sem,hogy a barátom azzal rontsa magát.-szólt közbe.
-Igyekszem leszokni Harry,de nem olyan könnyű.Ez nem úgy megy,hogy na most akkor nem veszek cigit vagy eldugom és nem gyújtok rá.Mert ott motoszkál mindig a fejedben az a valami.
-Tudjuk Zayn,és azt is,hogy meg fogod tudni csinálni.De mi így is szeretünk.-vigyorgott a barátjára Harry.
-Amúgy ti mit csináltok itt kint?
-Kakaót iszunk.-nevettem.
-De kint?Korán reggel a hidegben?
-Be vagyunk takarózva.-rántottam meg a vállam.
-Ááá szóval összebújva 1 kis reggeli romantikázás.Na de tessék vigyázni!Nem akarok még nagybácsi lenni,ha mégis akkor legalább fiú legyen.
-Nagyon vicces vagy.-nyújtottam rá a nyelvem.
El nyomta a cigit és felállt.
-További kellemes ücsörgést a hidegben.-kacsintott.
-Hülye.
-Menjünk be mi is,tényleg hideg van ma és nem akarunk megfázni.-állt fel az eddig mellettem ülő göndör srác.
Követtem a példáját és be szaladtunk a házba,a többiek mind pizsamában ültek és Zayn mesélt nekik nagyban valamit.
-Szóval te voltál a kém.-vádolta meg Harry.
-Louist hibáztasd,ő küldött ki.
-Áruló!-kiabált az említett és rá vetette magát Zaynre.
Harrybe kapaszkodva nevettem,a többiek ezeket már megszokhatták de ők is ugyanígy röhögtek rajta mint én.
-Éhesek vagytok?-mosolygott ránk Danielle.
Egymásra néztünk,majd Harry hasa bizonyítékot nyújtva megkordult.
-Úgy veszem észre igen.
A konyhába ment,én pedig utána lépkedtem,hogy segítsek neki.
-Csináljunk palacsintát.
-Oké.-mosolyogtam.
Be kavartuk a tésztát és mindketten sütni kezdtük.
-Mit csináltatok kint?-kérdezte.
-Beszélgettünk,hamarabb felébredtünk és ki mentünk.
-Louis teljesen be van indulva.
-Tudom.-nevettem.
Niall az illatokat érezve be jött a konyhába őt követték a többiek,Liam átölelte Danit én pedig le hajtott fejjel sütöttem ki a maradék palacsintát,Harry az asztalnál ült és valamin vitatkozott Louis-val.Eléjük tettem az összes ki sült palacsintát amire Niall rá vetette magát,Eleanor elő vette a lekvárt,kakaót a fiúk pedig enni kezdtek.Néha-néha én is el vettem egyet de nem voltam annyira éhes.Miután én jól laktam fel mentem és felöltöztem,fogat mostam,alap sminket vittem fel az arcomra majd le szaladtam a lépcsőn.
-Hova mész ilyen csinosan?-kérdezte El.
-Dolgozni.-húztam el a szám.
-Be vigyelek kocsival?-kérdezte teli szájjal Harry.
-Harry,haver nyeld már le!-csapta meg a hátát Zayn.
-Ne bántsd a szeretőmet!-kiáltott fel Louis.
Harry mindezzel nem törődve fel állt és fel szaladt a lépcsőn,le ültem a helyére Louis és Zayn közé.Bő 10 perc múlva már jött is le a lépcsőn a kocsi kulcsot lóbálva.Fel álltam,végig ölelgettem az összes fiút azután a lányoktól is elköszöntem.
-Örülök,hogy megismertelek.-mosolygott kedvesen El és megölelt.
-Szintén.-ölelt át Danielle is.
-Én is örülök,sziasztok.-integettem.
Magamra kaptam a vékonyka kabátom és ki léptünk az ajtón,gyorsan a kocsihoz szaladtunk és már úton is voltunk Londonba.Nem beszélgettünk túl sokat az úton,lassított és le parkolt a kávézó előtt.
-Honnan tudtad hol dolgozom?-néztem rá nagy szemekkel.
-A sarkon rohantál belénk.Gondolom akkor ez az a kávézó.
-Igen.Köszi,hogy elhoztál.-adtam puszit az arcára és megöleltem.
-Bemehetek veled?-vigyorgott.-Úgy látom süti is van.
-Gyere.-pattantam ki.
-Együtt mentünk be,nem volt még bent senki.Reggel még nincs akkora forgalom.
A munkatársam,ha mondhatjuk így,és egyben a legjobb barátnőm Chelsea már bent volt de ahogy meglátta a mögöttem álló Harryt a szája elé kapta a kezét és hitetlenkedve bámulta.
-Harry ő Chelsea,a barátnőm.-mutattam be.
-Szia.-intett mosolyogva.
-Szia.-bámult rá,és a tekintete köztem és közte járt.
Na remek,ki leszek faggatva.
-Megvársz?-néztem Harryre.
-Aha.
Gyorsan hátra mentem az "öltözőbe" magamra kaptam a ruhámat és már mentem is vissza nehogy Chelsea szétszedje Hazzát.Meglepetten néztem a barátnőmre,akivel Harry társalgott,nem visítozott és már úgy néz ki valamivel le nyugodott.
-Mit kérsz?-tettem a vállára a kezem.
-Hmm,kaphatnék 1 vaníliás kapuchinót és 1 olyan sütit?-mutogatott a sütis pultra.
Be léptem a sütis pult mögé,ki vettem azt amelyikre mutogatott és pár perc alatt megcsináltam a kapuchinót,és ki vittem neki.
-Köszönöm.-hajolt oda és puszit nyomott az arcomra.
Chelsea a pult mögött hitetlenkedve nézett rám.
-Ó,szóval az egyenruhádhoz tornacipő társul?-vigyorgott.
-Nem kötekszik,eszik.
Pár másodperc alatt betermelte a sütit,tettem oda addig a többieknek is majd amikor indult a kezébe nyomtam.
-Ez mi?-bámult rám.
-Vigyél a többieknek is.
-Csak nekik?-húzta el a száját.
-Neked is van még benne.
-Imádlak.
Adott még 1 puszit,intett Chelseanek és ki viharzott az ajtón.
-Atya-úr-isten.-nézett utána a barátnőm.
Csendben be álltam a pult mögé,míg ő a pénztárnál ácsorgott.
-Vanessa,te vele jársz?
-Nem járunk.Pénteken beléjük rohantam az utcán,este ott aludtak másnap én aludtam náluk tegnap pedig a többiek a barátnőikkel voltak nálam pedig ott volt ő és Niall,de Liam felhívott,hogy menjünk el a nem tudom milyen eldugott házukhoz ahol megismerkedtem a barátnőikkel is.
-Szóval,te a.-nagyot nyelt-A One Directionnel barátkozol.
-Pontosan.
-És Harry puszilgat.Mi van köztetek?Süt róla,hogy bejössz neki.
-Chelsea,elég.Nem akarj te is minket összeboronálni,pont elég Louis.
-Óó,szóval Louis össze akar titeket hozni.Neked tetszik?
-Tetszik.-pirultam.
Be jött 1 vendég,mire őt kiszolgáltuk már jött is 1 másik,nagy forgalom volt egész nap így nem volt ideje faggatni,a munkaidő lejárta után felajánlotta,hogy haza visz kocsival.Az úton unottan válaszolgattam a Harryvel és a fiúkkal kapcsolatos kérdéseire, a ház előtt ki pattantam a kocsiból,adtam neki 2 puszit és bemenekültem.

2 megjegyzés:

  1. Nem valami izgalmas?:D Szerintem nagyon is jó lett! Kellenek ilyen részek is, ügyes vagy, így tovább. Várom a következőt!
    Adri xx.

    VálaszTörlés
  2. Még egy díj nálam!;)♥ --> onedirectionlovestorywithlisa.blogspot.hu/

    VálaszTörlés