2012. augusztus 27., hétfő

10.rész

Sziasztok! :D
A részhez sok hozzáfűzni valóm nincs,de lécci komizzatok! :) 

-Én tényleg,nem akartam azt.Most nem,Vanessa ugye hiszel nekem?-nézett bele kétségbe esetten a szemembe.
-Caroline Flack,Harry?Utána neked miért pont én kellenék?Én csak 17 vagyok.
Pár lépéssel át szelte a köztünk lévő távolságot és az előbb még az ajtóban ácsorgó fiú most mellettem ült és a kezeimet szorongatta.
-Mert,téged szeretlek.-hajolt közelebb és homlokát az enyémnek döntötte.
Göndör haja az arcomat csiklandozta,a szívem ismét hevesen kezdett dobogni.
-Napról,napra egyre jobban szeretlek.-simított végig egyik ujjával az arcomon.
Én is szerettem,hogy ne szerettem volna,de ezt most nem mondtam ki és még nem is fogom.Be hunyta a szemeit és már majdnem megcsókolt,én is akartam de még is el toltam magamtól.
-Harry ezt nem kellene.
-Én csak..-dadogott.-Vanessa,lennél a barátnőm?-nézett mélyen a szemembe.
Minden porcikám igent kiáltozott,a szám pedig szólásra nyílt.
-Sajnálom Harry,ez nekem túl gyors.
Szemében egy pillanatra csalódást láttam,utána valami más vette át a helyét,de akkor csöngettek.Fel pattantam ám ő meg fogta a kezem és finoman vissza húzott.
-Küzdeni fogok érted.-nyomott puszit az arcomra.
Ez az,akkor még sem hiába mondtam most neki nemet.Le lépkedtem a lépcsőn és az ajtóhoz mentem,ki nyitottam,a szemeim nagyra nyíltak a következő pillanatban már egy könnyű kis test csimpaszkodott rajtam a nevemet kiáltozva.
-Macey?-fejtettem le magamról a húgom kezeit és szorosan magamhoz öleltem.
-Szia húgi.-vigyorgott rám az ajtóból Jake.-Nekem nem is köszönsz?
-Jake.-hitetlenkedtem.-Mit csináltok ti itt?-öleltem át őt is.
-Gondoltuk meglátogatunk Maceyvel.
-Amerikából?-tátottam el a szám.
-Hiányoztál.-bújt hozzám a kishúgom.
-Gyertek be.-álltam arrébb az ajtóból.
Harry slattyogott le a lépcsőn,bátortalanul meg állt az aljában és rám nézett.
-Sziasztok.-intett.-Nessa nem zavarok tovább.
-Ugyan már,maradj csak.-invitálta be a bátyám.
-Harry,ő itt a bátyám Jake.Ő pedig a húgom Macey.-mutattam be őket egymásnak.
Először kezet fogott Jake-vel majd le gugolt Macey elé.
-Szia Macey,Harry vagyok.-mosolygott.
-Tudom ki vagy.-húzta ki magát.
-Igen?És ki?-mosolygott szélesebben.
-Vanessa barátja vagy ugye?Láttalak az újságba,te vagy a One Directionből az egyik fiú.-jelentette ki nemes egyszerűséggel a húgom.
-Igazad van,de nem vagyok a nővéred barátja.
Jake rám emelte a tekintetét,felvont szemöldökkel nézett én pedig pirulva hajtottam le a fejem.
-Óóó.Pedig én azt hittem,egyszer majd feleségül veszed Vanessát?
-Macey!-pillantottam a húgomra.
-Remélem.-mosolygott Harry én pedig a konyhába mentem,hogy le hűtsem magam.
-Nessa most már tényleg megyek,mennünk kell a srácokkal valami interjúra.-nyitott be.
-Kikísérlek.-löktem el magam a pulttól és utána mentem.
Kezet fogott a bátyámmal,Macey adott neki 1 puszit azzal ki léptünk az ajtón.
-Harry.-kezdtem.-Ne haragudj,Macey még nem tudja,hogy is van ez.
-Macey csak látja,hogy én mit érzek.Remélem egyszer igennel válaszolhatok a kérdésére.-nyomott puszit a homlokomra majd a kocsijához szaladt.
Mielőtt be szállt volna még vissza nézett.
-El jössz velem holnap vacsorázni?
Bólintottam,mire elégedett mosoly kúszott az arcára,be pattant a volán mögé és el hajtott.
-Szóval Harry Styles?-dőlt az ajtónak Jake.
Arrébb toltam és be mentem.
-Láttam az újságot.
Le huppantam a kanapéra és fel húzott térdekkel bámultam rá.
-Miért volt itt?
-Megbeszélni ami történt.-rajzolgattam apró köröket a térdemre.
-Nessa,Nessa ugye majd találkozhatok a többiekkel is?-ugrált elém a húgom.
-Meglátjuk.-mosolyodtam el mire ő le ugrott mellém és átölelt.
-Hiányoztál.-fúrta fejét a vállamba.
-Te is hiányoztál.-simítottam ki egy tincsecskét az arcából.
-És,komoly ez a dolog?-ült a másik oldalamra Jake.
-Nem tudom,szeretem.-motyogtam pirulva.
-Ordít róla,hogy odáig van érted.De téged meg féltelek.
-Harrytől?-nyílt nagyra a szemem.
-Hülye.-bökött oldalba.-A médiától,nem szeretném ha az idióta tinilánykák téged néznének ki,amiket hallottam,hogy műveltek a másik 2 gyerek barátnőikkel.
-3.-javítottam ki.
-Akkor annyi.
-Ettől ne félj,még nincs semmi.
-Tudom,hogy lesz.Holnap is vele mész randizni ugye?
-Igen.-bólintottam.-Meddig maradtok?
-Én nemsokára haza költözök ide Londonba,és valószínű Macey is jön velem.Anyáék teljesen megőrültek.
El húztam a szám,anyáéknál már a költözésük előtt sem volt rendben minden,veszekedések stb..gondolom nem kell részleteznem.
-Ide bármikor jöhettek.-néztem előbb rá majd az ölembe vontam a húgom.
-Te sem vagy még nagykorú,veszünk egy házat és megleszünk ketten,ahogy látom te se sokáig leszel már egyedül.-röhögött.
-Most sem vagyok egyedül,ott vannak nekem a srácok meg Chelsea.
-Őket mióta ismered?
-Beléjük szaladtam pár napja az utcán,pontosabban Zaynbe,de úgy,hogy mindketten hanyatt estünk.
Jól ki röhögött,mi mást várhattam volna tőle,tulajdonképpen én is nevettem a saját szerencsétlenségemen.
Kezdtem elálmosodni,késő volt már és ez egy hosszú nap volt,hárman nekiálltunk vacsorát csinálni,elég vicces volt és sokat bénáztunk,de rengeteget nevettünk.Jó volt újra velük lenni.
Pizsamában feküdtem az ágyamon,már nagyon késő volt,amikor halk nyikorgást hallottam.Fel néztem,az ajtóban a húgom állt.
-Vanessa.-suttogott.
Fel ültem,mire ő be fészkelte magát mellém,egymást néztük pár percig mire megszólaltam.
-Nem bírsz aludni?
-Rég voltam a szobámban,és most olyan,nem Macey-s.Jake meg alszik,és azt hittem be jöhetek ide.
-Persze,hogy be jöhetsz.De most már aludj.
-Jó éjszakát.-ölelt át ásítva.
-Neked is.
Figyeltem őt ahogyan alszik,de lassan én is elálmosodtam és elaludtam.Reggel Louis sipítozására pattant ki a szemem.
-Vanessa!Te nem is mondtad,hogy van 1 lányod!-visított vagy 5 oktávval magasabban mint az eredeti hangja.
Mellette lassan megjelent alsónadrágban Jake.
-Mi ez a ricsaj?-morgott.
-Biztos te vagy az apa.-vádolta Louis.
-Louis fogd be,ő a bátyám,Macey meg a húgom.-vágtam hozzá egy párnát.
Nemsokára dübörgés hallatszott és még 4 kíváncsi szempár szegeződött ránk.
-Ó,de aranyos.-kapta a kezét a szája elé Zayn.
Szegény Macey megilletődve bámult a szobámba becsődült One Directionre,majd szólásra nyitotta a száját.
-Zayn Malik.-tátogott a 6(!) éves testvérem,majd egy mozdulattal le vetette magát az ágyról és oda szaladt hozzájuk.
-Szia.-gugolt le hozzá a barna srác mosolyogva.
Macey csak nézte őt,majd a nyakába vetődve ölelgetni kezdte és pityergett.
-Most miért sírsz?-nevette el magát Zayn és fel állt vele miközben magához fogta.
-Én, úgy szeretlek.-nézett rá miközben szorosan ölelte.
-Aranyos vagy.-vigyorgott.
Harryn kívül sorra be mutatkoztak neki és a bátyámnak mindannyian,majd le vonultak a konyhába,de a göndör srác még mindig ott állt előttem.
-Vanessa.-ült le mellém.-Én ezt nem bírom.-hajtotta le a fejét.
-Mit?-értetlenkedtem.
-Ezt.-hajolt közelebb és ajkait az enyémre tapasztotta.
Nem volt erőszakos,inkább gyengéd,át öleltem a nyakát mire eszembe jutott,hogy ellenkeznem kellene,de bármennyire is szerettem volna,ez most nem ment.Kezét az arcomra tette és az ujjával végig simított rajta míg másik keze a derekamon pihent.
-Ezt nem kellett volna.-sóhajtottam.
-Sajnálom.
Hirtelen nagyon érdekelni kezdte a fehér converse cipő a lábán,pár pillanatig csak ültünk csendben.
-Én ezt nem bírom.-túrt bele a göndör hajába.
Abban a pillanatban martam bele a saját kezembe,annyira szexi volt.
-A szád.-húzta végig ujját az ajkamon.
Alsó ajkam megremegett az érintésétől,ő pedig ezt észrevette és elmosolyodott.
-Egyre jobban beléd szeretek,engedj közel magadhoz kérlek.-hajolt közelebb.
Bele néztem a szemeibe,elhittem neki amit mond.
-Megpróbálom.
-Bármit meg fogok tenni.
Mosoly bujkált a szám sarkában,fel álltam mellőle,csak egy pólóban voltam és francia bugyiban,a szeme le kalandozott a combomhoz mire az ajkába harapott.
-Ki megyek,hagylak felöltözni.-állt fel ő is.
-Rendben.
Oda hajolt hozzám,bátortalan kis csókot adott a számra majd be csukódott mögötte az ajtó.

Jake Smith
Macey Smith

5 megjegyzés:

  1. Ó, édes Istenem!:D Ez a rész valami űber fantasztikus lett.:D Nagyon tetszik, csak így tovább.:D
    Adri xx.

    VálaszTörlés
  2. Aaaaaaaaaaaa ez baromi jó leett harry de kibaszott cuki volt.ahogy beszélt hozzá ahhh nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  3. 'A lányod, ő pedig az apa!!' :'DD Imádom, csak így tovább! ;D
    Puszi, Dia :3 <3

    VálaszTörlés
  4. DE JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ :D

    VálaszTörlés
  5. Ilyen jót még nem olvastam!!!!!!!

    VálaszTörlés