2012. augusztus 22., szerda

9.fejezet

Sziasztok!:D
először is,az oldalt ez alatt a néhány nap alatt több mint ezren nyitották meg!Köszönöm!!A részhez annyit fűznék hozzá,hogy elég sok szemszögből írtam,azért,hogy mindkét főszereplő érzésit sikerüljön átvinnem.Jó olvasást,és ha megkérhetlek titeket,talán egy -egy kommentet hagynátok?Szükségem van a visszajelzésre :) xx
 ~Harry~
Nagy mosollyal léptem be az ajtón,fel kapcsoltam a villanyt és 4 kíváncsi szempárral találtam szemben magam.
-Megérkezett a mi kis elveszett báránykánk.-szólalt fel először Zayn.
-Sziasztok srácok.-intettem és megindultam a szobám felé.
-Hova hova kicsi Styles?El sem mondod merre jártál?-így a szőke barátom.
-Nem.-vigyorogtam.
-Jól van Harry.-szipogott Louis,és sírást színlelve hanyatlott a kanapéra.
-Vanessával voltam.-jelentettem ki és nemes egyszerűséggel be sétáltam a szobámba.
-Megcsal!!-hallottam Lou ordítását.
Egyszerre robbantak be hozzám,az ágyon fekve néztem rájuk és a fejem alá tettem a kezem.
-Randiztatok?-tért a lényegre Liam.
Elégedetten bólogattam miközben a szobámba becsődült barátaim között járt a szemem.
-Mondtam hogy megcsal.-szipogott Lou és Niallbe kapaszkodott.
-Louis,nem te akartál minket összehozni?-ültem fel a "szeretőmre" pillantva.
-Szóval jártok.-vigyorgott a kreol bőrű barátom.
-Nem.-ráztam meg a fejem.
-Még nem!-szólt közbe Niall is.
-El ne cseszd haver.-veregette meg a vállam Liam és ki sétált.
-Kösz a biztatást.-motyogtam az orrom alatt.
-Komolyan Harry,Nessa mindannyiunknak fontos.-huppant le mellém Zayn.
-Nem akartok aludni?-léptem a fürdőszoba ajtómhoz.-Mert én most megyek zuhanyozni.Jó éjszakát srácok.

~Vanessa~
Fél 11.Mennyi?!Ki ugrottam az ágyamból és a szekrényemhez léptem,összeválogattam valami normális ruhát és magamra kaptam majd a fürdőszobában elfogadható külsőt varázsoltam magamnak,fél 12-kor csöngetett Harry.Most is mint mindig,szívdöglesztően nézett ki,világos színű nadrág,fehér póló felette pedig sötétkék zakó,göndör fürtjei mosolygós arcát keretezték.
-Szia.-mosolygott és adott 2 puszit amit viszonoztam.-Indulhatunk?
-Szia,aha.
Követtem őt az autójához,be huppantam mellé az anyós ülésre és elindultunk.
-Hova is megyünk?
-A kedvenc éttermembe.Nyugi,egy kis eldugott helyen van.-kacsintott.
-Most tudják a srácok,hogy eljöttél?-nevettem.
-Igen,tegnap este rajtakaptak bemenni az ajtón.-rázta a fejét melynek következtében a fürtjei ide-oda mozogtak.
A táskámban a telefonom sms érkezését jelezte,elő kaptam és megnyitottam a borítékot.
-Védekezzetek!! 
-Istenem.-nevettem el magam.
-Mi a gond Manó?
-Louis.-nevettem továbbra is és megmutattam neki az sms-t.
-Idióta.-dörmögte mély hangján.
-Louis!! :P-válaszoltam.
-Nem talált :D-kaptam választ.
-Nem Louis volt.-fordultam Hazza felé.
Szemöldökét húzogatva pillantott egy pillanatra a telefonomra ami pár másodpercen belül csörögni is kezdett.A kijelzőn pedig Zayn arcát pillantottam meg.
-Szia.-szóltam bele.
-Ugye nem zavartam meg még semmit?-hallottam a hangján,hogy vigyorog.
-Teeeee!
-Ééééén!
-Olyan hülye vagy.-nevettem.
-Vérig sértettél.Mit csináltok?
-Ülünk az autóban.
-Extrém helyen akarja a göndör.-röhögött.
-Hallottam!-szólt bele Harry.-Fogd be Zayn!
-Jójó,de csak óvatosan fiatalok.
-Szia.-köszöntem mielőtt még bármibe is belekezdene,és letettem.
Ki lestem az ablakon,egy helyes kis étteremhez érkeztünk.
-Mehetünk?-mosolygott.
Bólintottam,és ki szálltam.Megvártam míg be zárja a kocsit,majd kézen fogott és be mentünk.Egy eldugott kis asztalhoz vezetett,le ült velem szemben és az étlapot kezdtük nézni.A pincér felvette a rendelést és míg az ebédünkre vártunk,halkan beszélgettünk.
Óvatosan kezét az én kezemre csúsztatta és ujjaival simogatni kezdte,bele néztem a zöld szemeibe majd a tekintetem a szeme és a szája között cikázott.Állj már le Vanessa!
-Tudom mire gondolsz.-nyúlt az állam alá.
-És mire?-mosolyogtam.
-Ha nem tévedek,akkor meg szeretnél csókolni?-húzogatta a szemöldökét.
Rajtunk kívül csak egy idős házaspár volt ők is az étterem másik felében,ez meg csak 1 eldugott kis box volt ahol nem látott minket senki.Hitetlenkedve néztem rá,honnan a fenéből találta ki?
-Most pedig arra,hogy honnan tudom.-ült mellém és hirtelen nagyon közel került hozzám.Túl közel.
A szívem őrülten kezdett dobogni,már attól féltem meghallja.
-Igen.-motyogtam.
-Elég bele néznem a szemedbe.-mosolygott és a következő percben már ajkai az enyémeken voltak.
Picit sóhajtottam és engedtem,hogy nyelve betekintést nyerjen a számba,sóhaj tört fel mindkettőnkből,közelebb húzott magához majd homlokát az enyémnek döntötte és el engedte az ajkaim.Szaporábban szedte a levegőt,majd megérkezett a pincér az ebédünkkel,mi pedig most már az étellel foglaltattuk el a szánkat,pár mondatot beszéltünk de azon kívül csend volt,furcsa módon nem éreztem kínosnak ezt a csendet.Nem tudtam ő mit érez,de én most már be vallhatom magamnak,bele szerettem Harry Stylesba.
Miután jól laktunk kértünk még 1-1 üdítőt,a szívószállal játszva néztem rá ő pedig vigyorogva fogta meg a kezem és vont közel magához.
~Liam~
Melegítőnadrágban punnyadtam a szobámban ölemben a laptopommal,és a rajongói kérdésekre válaszolgattam twitteren,amikor egy elég érdekes linket kaptam az egyik lánytól a következő kérdéssel "Ez a lány Harry új barátnője?"
Meg nyitottam a cikket,valószínűleg tegnap este készült képsorok tárultak elém amin jól kivehető Harry és Vanessa amin a London Eye előtt állnak sorban,és a Temze partján ölelkeznek,alaposan kivesézték benne Harry szerelmi életét,az egykori barátnőket és a zűrös nőügyeket,be állítva a Vanessával való kapcsolatát holmi újabb kalandnak.
Nemsokára haza érkezett a mi kis hősszerelmesünk,le tettem a laptopot és ki mentem,hogy megmutassam neki.Lelkesen ecsetelte Louisnak és Niallnek,bár a szőke barátomat nem igazán érdekelhette mert unottan falatozgatott és a tv-t nézte.
-Harry.-szólítottam.
-Tessék?-fordult felém csillogó szemekkel.
-Gyere egy kicsit!-indultam meg a szobámba ő pedig követett.
Felé fordítottam a laptopot,maga elé húzta és olvasni kezdte a cikket,figyeltem ahogy a szemei egyre nagyobbakra kerekednek majd miután végig olvasta,száját válogatott káromkodások hagyták el.
-Miért mindig velem történik ilyen,Liam?!-fordult felém a káromkodás áradat után.
Nem válaszoltam,hagytam,hogy ki dühöngje magát  erre természetesen a többiek is bejöttek.
-Mi a gond Harry?-lépett mellé Zayn.
Erre a kérdésre egy gyors mozdulattal eléjük lökte a laptopom és ki viharzott a szobámból.Louis azonnal utána iramodott míg Niall és Zayn a cikket bújták,én pedig a kezemet tördelve figyeltem a telefonom,ami pár percen belül hangos csörömpölésbe kezdett a kijelzőn pedig Vanessa arca villogott.
~Louis~
Nem láttam még így Harryt,sosem borult ki egy lány miatt sem vagy ha igen,akkor azt nem mutatta ki.Utána lépkedtem,a szobájában belépve láttam,hogy a ruháitól szeretett volna megszabadulni mert a nadrágja és az egyéb dolgok a földön hevertek.Boxer még volt rajta,az ágyán ült felhúzott lábakkal és a telefonját nyomkodta,szokása twitteren olvasni,az őt sértegető,rosszindulatú üzeneteket.
Mellé ültem és ki vettem a kezéből a tenyérnyi nagyságú készüléket.
-Add vissza Louis.-sóhajtott és a telefon után kapott ám én még időben elhúztam.
-Nem adom.Mond csak,attól jobb lesz ha az ilyen utálkozó megjegyzéseket olvasod?
-Nem.
-Nyugodj le Hazza,az sem biztos,hogy elolvasta.
-De mi van ha igen?Soha többet látni sem akar majd,ezt is elszúrtam,minden elb*szok.Pedig ez más lett volna Louis,ő más mint a többi lány,vele nem csak lefeküdni akartam, esküszöm!
-Ezt nem te szúrtad el.-tettem a vállára a kezem.
-Jobban kellett volna vigyáznom,de mellette nem a One Direction egyik énekese vagyok hanem csak Harry,nem néz rám úgy mint egy celebre,ő nem visított fel amikor elsőnek látott minket.-ecsetelte.
-Hívd fel vagy menj át hozzá és beszéljétek meg,mond el neki azt amit nekem.-de bölcs lettem hirtelen.
Göndör hajú barátom csak a fejét rázta és a padlót kezdte vizslatni.
-Egyedül szeretnék lenni.-motyogott.
Fel álltam,a telefont magammal vittem,kivételesen nem szólt semmit,az ajtóból még vetettem rá egy pillantást.
-Szeretlek Hazza.-mosolyogtam a szeretőmre.
-Én is szeretlek Boo Bear.
Be csuktam magam után az ajtót,ahogy ki értem a nappaliba még láttam,hogy Liam után csapódik az ajtó,Niall felé fordultam.
-Ez meg hova megy?-kérdeztem a szőkétől.
Neki tele volt a szája valami nagyon gusztustalan cuccal és csak mutogatott,helyette Zayn válaszolt.
-Vanessához.
~Vanessa~
A One Direction göndör hajú szívtipróját ismét egy lánnyal látták.Forrásaink szerint a lány,bizonyos Vanessa Smith (17) nem régen ismerte meg a fiúbandát és ezek szerint Harry Styles (18) le is csapott újabb "áldozatára".A lányt kedd este látták együtt a vele amint a London Eye előtt várakoznak azután pedig a Temze parton romantikáznak és forró csókokat váltanak.Harry híres a nőügyeiről,legutóbb a nálánál majdnem kétszer annyi idős Caroline Flack-el látták együtt,komolyabb kapcsolatba került Emma Ostilly-vel,azelőtt is mindig sokkal idősebb nőkkel hozták hírbe,elhíresült egy éjszakás kalandjairól.Úgy hisszük a vele majdnem egykorú Vanessa is csak egy volt a sok közül...egy biztos,Harrynek nagy sikere van a nőknél ezzel tisztában is van,és szinte egymás után falja őket.

Rövid cikk,az elején rólunk készült képekkel színesítve,az arcomon végig folytak a könnyek.Egy kaland vagyok Harry életében,hiszékeny hülye vagy Vanessa!Mit képzeltem?Neki majd pont én kellek,automatikusan nyúltam a telefonomért és megnyomtam a 3-as gombot az első,Jake,a második Harry,a harmadik volt Liam.
-Szia.-szólt bele.
-Liam.-hüppögtem.
-Indulok.-jelentette ki és már csak a sípolás jelezte,hogy beszéltem vele.
Beszéltem,haha jó vicc,ő beszélt én meg csak a nevét tudtam kinyögni.10 perc múlva hallottam,hogy megáll egy kocsi a ház előtt,majd csukódott az ajtó és valaki trappolt fel a lépcsőn.Az ajtóban nemsokára Liamet pillantottam meg a könnyfátyolon keresztül.Én csak feküdtem az ágyamon,kezembe temetett arccal mint egy rongybaba.Két erős kéz fogott meg és felhúzott,majd Liam az ölébe ültetett én pedig a mellkasába fúrt fejjel sírtam tovább míg ő a hátamat simogatta.
-Nyugodj meg,nincs semmi baj.-dülöngélt velem előre-hátra,mondjuk úgy,szinte ringatott.
Bátyám helyett is bátyámnak éreztem most őt,szorosan tartott míg én ki sírtam magam.
-Ennyi?Csak arra kellettem volna neki?-szipogtam.
Meg rázta a fejét.
-Ismerem Harryt,volt olyan korszaka,amikor nem becsülte meg a nőket,ezt tudjuk be az X-Factornak vagy a hirtelen jött sztárságnak,utána ez a Caroline Flack...
De most ő is ki van akadva,nekem kellett megmutatnom neki ezt a hülyeséget.
-Caroline Flack.-köptem a nevet.-Az a Caroline Flack?De hisz az már elmúlt 30 éves is.
-Tudom,és igen ő az.

Túl hamar engedtem túl közel magamhoz Harryt,ha ezek után lesz valami folytatása a nem létező kapcsolatunknak,hagyni fogom,hogy ha annyira szeretne, akkor küzdjön értem.
-Megnyugodtál?-simogatta a hajam Liam.
-Most már jobb.-néztem rá egy halvány mosollyal az arcomon.
-Itt van Harry,most állt meg a kocsi a ház előtt.
-Mi?!-kaptam fel a fejem ijedten.
-Muszáj megbeszélnetek ezt,most én haza megyek,ha bármi van hívj fel.
-Rendben.-bólogattam.-Szia Liam.-öleltem át és adtam egy puszit az arcára.
-Szia.-mosolygott.
Fel álltam az öléből,ő kisétált az ajtón a helyét pedig át vette Harry.
-Beszélnünk kell.-kezdte

3 megjegyzés:

  1. Héé, jókor hagyod abba!:D Remélem hamar hozod a következőt, mert eszméletlenül tetszik, főleg így, hogy több szempontból is leírod. Imádtam!
    Adri xx.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik remélem hamar hozod a kövit ;)

    VálaszTörlés
  3. Hamar hozd a kövit! :) nagyon tetszik! :D
    És ezt kapod: http://1dlove-rajongasbolszerelem.blogspot.hu/2012/08/1-dijam.html

    VálaszTörlés