2012. augusztus 9., csütörtök

6.rész Pizsamaparti

Szép jó reggelt! :)
Meg is hoztam az új részt,legközelebb hétfőn hozok frisst de csak akkor ha 4 komi meglesz :)
Nem húzom tovább az időtöket,remélem tetszeni fog az új rész.Jó olvasást.
xx.Nessa
Be mentem a szobámba és bezárkóztam a fürdőszobába,le dobáltam a ruháim és be álltam a forró víz alá,gyorsan megmostam a hajam is és ki nyúltam a törülközőért.Nem hoztam be ruhát..a francba.Ki lestem az ajtón,tiszta a terep magam köré tekertem 1 törülközőt,be osontam,szépen halkan ki kaptam a szekrényből 1 alsóneműt de akkor kinyílt az ajtó és Harry lépett be az arcán hatalmas mosollyal de ahogy meglátott tágra nyílt szemekkel meredt rám.
-Ne haragudj.-tátogott.
Fel kaptam az ágyról a pizsamám és be rohantam a fürdőszobába mielőtt bármi olyat lát ami "nem való a kicsi Stylesnak".Ahogy erre gondoltam elnevettem magam,felöltöztem,alaposan megtöröltem a hajam és kifésültem.Be léptem a szobámba,Harry az ágyon ült a kezébe fogott 1 képet és arra meredt.
-Ő a barátod?-mutatta felém.
Arcáról eltűnt a mosoly,helyette inkább szomorúnak tűnt de nem tudom miért.Elvettem a képet amin Jake és én vagyunk.
-Nem Harry,ő a bátyám Jake.
-Ó,nem is tudtam,hogy van testvéred.
-1 bátyám van és 1 húgom.Niall hol van?
-Haza ment ruháért,ha nem baj akkor itt alszunk,gondolom Zayn haza viszi Perriet.-forgatta meg a szemét.
-Miért baj az?
-Mert Perrie csak kihasználja,mindig átveri, Zayn meg olyan hülye,hogy nem veszi észre.Velünk is bunkó,Eleanor és Daniele próbált vele összebarátkozni de őket is semmibe veszi,Liam azért haragszik rá nagyon Lou meg direkt nem is mond semmit,annyira..nem is tudom, lenéző mindenkivel.
-Miért nem mondjátok el Zaynnek?
-Mert csak balhézik,hogy majd ő eldönti ki kell neki.
-Majd rá jön magától.-simogattam meg a karját.
-Utálatos egy nőszemély az biztos.Jut eszembe te ma a barátnőm vagy.-vigyorgott.-Ne haragudj amiért csak úgy bejöttem,nem tudtam,hogy bent vagy.
-Semmi baj,csak azért jöttem mert kint maradt a cuccom.
El időztem az arcán,gyönyörű zöld szemein,és amikor mosolyog édes gödröcskéi vannak,göndör hajába legszívesebben beletúrtam volna.Állj le Vanessa!
-Min gondolkozol?-fogta meg a kezem ezzel kizökkentve a gondolatmenetemből.
-Semmin,csak elbambultam.Menj nyugodtan zuhanyozz le.
-Nincs itt cuccom.-kacsingatott.-Nem is lenne baj,csak te nem akarod,hogy meztelenül járkáljak,pedig egész nap be vagyok zárva a ruháimba és kellene egy kis szabadság.-ecsetelte.
-Majd otthon.-veregettem meg nevetve a széles vállát.
-Megjöttem.-állított be a szőke.
Oda dobta Harrynek a dolgait és le huppant mellénk az ágyra.
-Mit fogunk csinálni egész este?
-Nem tudom.-rántottam meg a vállam.
Hirtelen megcsörrent a telefonom,Liam hívott.
-Szia Liam,mizu?-mosolyogtam.
-Szia,arra gondoltunk a többiekkel,hogy van 1 kis nyaraló félénk nem messze Londontól ahová akkor megyünk amikor el akarunk bújni mindentől,itt vagyunk a többiekkel,nem jöttök ti is?
El mondtam a többieknek is,mindketten rá bólintottak a dologra.
-Rendben,de Liam én már pizsamában vagyok.-nevettem.
-El és Dani is,ne parázz,a srácok tudják hova kell jönni.Jó lesz.
-Oké,akkor nemsokára ott leszünk.Szia.
-Szia.
Harry hazament a kocsijáért,addig én megszárítottam a hajam és elkészültem.
-Jó lesz meglátod,El és Dani nagyon jó fejek.Perrie meg nem fogja tudni elrontani a hangulatot,teszünk róla.-mosolygott rám aranyosan Niall.
-Liam nem említette,hogy Perrie is ott van.
-Lehet nincs is,nem akar velünk lenni.
Hallottuk kintről,hogy megérkezett Hazza,felkaptam a táskámat és a cipőm,majd pizsamában szaladtam ki Niallel a sarkamban.Be zártam az ajtót,1 olcsónak nem nevezhető gyönyörű fekete autó állt a ház előtt.Niall magával húzott és be ültünk,én Harry mellé az anyósülésre ő hátra.
-Mehetünk?-mosolygott a göndör és felpörgette a motort.
Mindketten bólintottunk és szép lassan kigördültünk a ház elől,sötétben nem nagyon láttam semmi érdekeset de attól még kifelé bámultam az ablakon.Bő 20-25 perc kocsikázás után megérkeztünk 1 nagy eldugott házhoz.Ki szálltunk,Harry megfogta a kezem.
-Louis szóvá fogja tenni ha nem így megyünk.-nyomott puszit az arcomra.
-Jó páros lennétek.-kacsintott a szőke és beszaladt.
Harryvel be sétáltunk,a ház belülről is gyönyörű volt,a fiúk és 2 lány akik feltételezem Eleanor és Danielle,pizsamában ültek a nappali közepén matracokon és társasjátékoztak.
-Sziasztok.-köszöntünk egyszerre.
-Szia.-pattant fel az egyik lány.-Eleanor Calder vagyok,te pedig ugye Vanessa,Harry barátnője?Louis mondta,hogy becsajoztál kicsi Styles.-bökte oldalba Harryt.
-Szia,Vanessa Smith,és nem egészen,reggel felelsz vagy merszet játszottunk és Niall meg Lou azt találta ki,hogy tegyünk úgy mintha járnánk 1 napig.
-Csak Harry miatt mondtam baby.-kiabált oda Louis.
-Nem is Louis lenne.-nevetett.
Oda jött a másik lány is,nagyon szép göndör haja volt amit már most irigyeltem tőle.Mindketten gyönyörűek voltak.
-Szia.-mosolygott kedvesen.-Danielle Peazer,Liam barátnője.-ölelt meg.
-Szia.-mosolyogtam vissza.
Pont Liamhez való lány volt,kedves mosoly,és ahogy láttam a természete is nagyon nyugodt,pont mint Liam,nagyon aranyosak voltak ők ketten.Louis is jól kifogta,a későbbiek során rájöttem.hogy El is tud olyan őrült lenni mint Lou (persze jó értelemben).
-Hol hagytad a barátnődet?-huppantam le Zayn mellé.
-Dolga van,ő nem tudott jönni.-mosolygott halványan.
-Louis te csaaalsz!!-vádolta meg barátját Eleanor.
-Nem baby,csak nem tudod elviselni,hogy én nyerek-nyújtogatta a nyelvét.
-Hát persze Lou.
Liam a kanapén feküdt mellette Dani,rajtuk nevettek.Niall a konyhában kutakodott.Harry át dobta az egyik kezét a vállamon és magához húzott.
-Ügyes kisfiú vagy Harry.-paskolta meg az arcát Louis.-Már csak csókot akarok látni.
-Nem azért mondom,de azt ma este nem fogsz látni.
-Louis hagyjad már.-szólt rá El.
Sokatmondó pillantást vetett Harryre és visszamászott a barátnője mellé.Zayn a vállamnak dőlve szunyókált.
-Játszunk valamit.-csapta össze a tenyerét Danielle.
-Monopoly?-így Eleanor.
-Benne vagyok.-mondtam.-Ti srácok?
-Mehet.-válaszolták kórusban Zayn kivételével.
-Őő,mit csináljak vele?-mutattam a vállamon szundító arab srácra.
-Ébreszd fel.-rántotta meg a vállát Niall.
-De Zayn hisztis ha felébresztik.-szólalt meg Liam.
-Nem baj,most kelljen csak fel.-így El.
Először csak megsimogattam az arcát,hátha felébred.
-Jobb ötletem van.-jött közelebb vigyorogva Danielle.
Meg simította a haját,erre Zayn szemei kipattantak és a hajához kapott.
-Ne nyúljatok a hajamhoz.-pattant fel és be rohant a fürdőszobába.
Mindenki nevetésben tört ki,nagy körben ültünk és elő vettük a Monopolyt,először Liam állt nyerésre utána Zayn vette át a vezetést de mindent felvásárolt és mire már kellett volna nem maradt elég pénze így őt megelőzte Eleanor de végül csak Danielle nyert.
Jót szórakoztam a veszekedésükön,olyanok voltunk mint 1 óvodás csoport,nagyon jól szórakoztunk.Éjjel kettőkor döntöttünk úgy,hogy most már alszunk de ebből sem lett semmi.Louis ki osztotta,hogy ki,ki mellett alszik.
-Na jól van gyerekek,én Eleanorral aszok,Liam Daniellel,Zayn Niallel,Harry meg Vanessával.
Mindenki elfoglalta a helyét,kénytelenek voltunk egymáshoz nagyon nagyon közel aludni (nem igazán zavart) azért,hogy ne essen le valamelyikőnk a matracról.
-Jó éjszakát.-mondtuk egyszerre mindenkivel.
2 percre be állt a csend.
-Éhes vagyok.-szólalt fel Niall.
-Most ettél.-mondta Eleanor.
-Nem én tehetek róla hanem a hasam.
-Bírd ki reggelig.-szóltam közbe.
-Zayn menj már arrébb.
Hallottuk ahogyan mozgolódnak,helyért küzdve.Harry közelebb húzott.
-El férsz?Nem fogsz le esni?
-Nem.Jó így.
-Látod baby,mondtam,hogy az érdekükben találtam ki azt.Látod milyen jól összemelegedtek?
-Nagyon vicces vagy Lou.
-Aludjatok már.-pisszegett le minket Zayn.
2 perc újabb teljes csönd.
-Harry.
-Igen?
-Alszol?
-Nem.
-Szeretlek.-hallottam Louist aminek következtében el nevettem magam.
-Én is szeretlek Boo Bear.
-És engem nem szeretsz?-háborodott fel Eleanor.
-De téged is szeretlek.
-Akkor jó.
-És engem ki szeret?-ült fel a szőke.
-Én.-szólalt fel Liam.-Téged is szeretlek Dani.
-Oké.
Zayn csendes horkolását hallgattuk egy darabig,
-Dani,alszol?-suttogott Eleanor.
-Nem.De Liam már igen.
-Nessa te alszol?
-Nem.-ültem fel óvatosan,fel ne ébresszem Harryt.
Rajtunk kívül már mindenki aludt,hárman elfoglaltunk 1 matracot amin csendben beszélgettünk.Louis egyszer csak fel ült,majd feltápászkodott és valamit énekelve elindult CSUKOTT SZEMMEL!
-Jajj ne.-nevetett egyszerre El és Danielle.
Louis a hűtőhöz ment és ki nyitotta miközben a Dzsungel könyvét (??) énekelte.
-Alvajáró?-nevettem.
Eleanor felállt,visszatessékelte Lout a helyükre,majd én és Dani is visszamásztunk és lassan mindegyikőnk elaludt.

6 megjegyzés:

  1. Ötletes volt beletenni az alva énekléses dolgot . :DDDDDd Jót nevettem . :DDDDdd

    VálaszTörlés
  2. Légyszi siess az új résszel :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó!:D Sokat nevettem.:D Siess a kövi résszel!:D
    Egy kis meglepetés tőlem neked. --> http://onedirectionlovestorywithlisa.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól írsz..Viccel volt a vége hogy valaki mindig megszólal..Ügyes vagy.:))

    VálaszTörlés