2012. augusztus 5., vasárnap

4.rész ,,Este koncert"

Halihó :) Meghoztam az új részt,látom olvasgatjátok már páran a blogot viszont visszajelzést nem nagyon kapok.Megkérhetlek titeket,hogy ha csak pár szót is de írjatok kommentet?Szükségem van a biztatásra. :) Nem is dumálok tovább,jó olvasást az új részhez! Puszii.

Lassan az összes fiú lezuhanyzott,én rózsaszín Scooby Doo-s pizsamámban ültem velük a nappaliban,épp Harry volt a soros.
-Kérek répát.-nyűglődött Louis.
-Pucolj magadnak haver.-röhögött Zayn.
-Nem akarok felállni,majd Mrs.Scooby Doo pucol nekem, ugye?
-Hát persze Louis.-nyújtottam rá a nyelvem.
Fel álltam a konyhába mentem,elő kerestem a hámozót,Zayn segített nekem,megmutatta,hogy mit hol találok.Harry slattyogott le a lépcsőn ahogy láttam ő is félmeztelenül.El időztem az izmain majd ahogy közelebb ért megláttam,hogy az alsónemű is hiányzik róla.A szemem elé kaptam a kezem és Zayn mellkasába fúrtam a fejem.
-Harry nemár.-nevetett Niall.
-Mert?Te is így alszol.
-Itt van Vanessa,vegyél fel valamit.-magyorázott neki Liam.
-Harry légyszíves.-nevettem és továbbra is a szemem előtt tartottam a kezem.
-Jó.-egyezett bele sértődötten és vissza ment.
Louis kezébe nyomtam a répáját és leültem Liam és közé a kanapéra.Harry is visszajött,immáron boxerban,és a fotelbe ült.
-Így nem jó aludni.-húzogatta magán.
-Harry ha meztelen vagy nem vagyok hajlandó veled aludni.-nevettem.
-Hazza baby,Vanessa még nem látott ilyet.-okoskodott bele Louis.
-Most az egyszer eltaláltad.-pirultam.
-Álmos vagyok.-ásítozott Niall.-Megyek aludni.
-Jó éjszakát.-mosolyogtam rá és megöleltem.
Mindannyian jó éjszakát kívántak neki,a kis szőke meg felbattyogott a lépcsőn be a szobájába.
Lassan mindegyikőjük elálmosodott és egyesével be szállingóztak a szobájukba.Louis,Harry és én maradtunk utoljára.
-Nem rosszalkodni.-mutogatott Harrynek.
-Haha.-forgatta meg a szemét.
-A meztelenkedős akciód után féltem Nessát.-ölelt magához.
-Jó éjt Louis.-nyomtam puszit az arcára.
-Neked is.
Oda szólt egy érzelmes ,,szeretlek"-et Harrynek.Be nyitottam a szobába,le ültem az ágyra és megvártam.
-Feküdj le nyugodtan.-jött be.
Le ült mellém,felkapcsolt 1 éjjeli lámpát és le oltotta a villanyt.Be bújtam a takaró alá és az oldalamra fordultam.
-Jó éjszakát Vanessa.-mormolta el mély hangján.
-Neked is Harry.
Egy ideig azon tűnődtem,hogy hogyan történhetett ez velem.5 ismert sztárral vagyok 1 házban és ráadásul egyikükkel 1 ágyban fekszem.El nehezültek a szemhéjaim és álomba merültem.
-Ébresztőő!!-ugrott rám valamelyik ordítva.
Fel visítottam és olyan hirtelen ültem fel,hogy le bukfencezett rólam de még az ágyról is.Harry mellettem is ugyanígy ült,Louis a hátsóját dörzsölgetve állt fel.
-Loui légyszi még ne.-dőlt vissza az ágyba.
-Este koncert.-jött be Liam.
-Az este lesz,aludni akarok.-morgolódott.
-Mi a helyzet fiatalok?-jelent meg az ajtóban Zayn és Niall is
Louis rá vetődött szegényre,de Harry le se sz*rta,nyöszörögve a hasára fordult és a párnába temette az arcát.
-Boo Bear szállj le rólam legyél szíves.
-Loui hagyd had aludjon.-húztam le róla.
-Köszi Nessa.-motyogott és 2 percen belül már aludt is..
-Éhes vagyok.-így Niall.
Ki másztam.Harold mellől,a fiúk mint rájöttem nem szégyenlősek.Louis oda jött hozzám és át ölelt.
-Jó reggelt Nessa,védekeztetek?-mosolygott ártatlanul.
-Louis,fogd be a szád.-mormolt a göndör a többiek pedig az ajtónak dőlve röhögtek.
Nagyot sóhajtott és ő is hajlandó volt felkelni.
-Harold barátunk reggel néha morcos.-biggyesztette le a száját Zayn.
-Nem vagyok morcos.
-Öltözz fel Harry,menjünk enni.-Niall,ki más.
-Ki mentek,vagy előttetek öltözzek?-nevetett.
Míg ők ezt a kis eszmecserét folytatták én magamra rángattam a nadrágom.
-be mehetek a fürdőbe?-szólaltam meg.
-Nem.-lépett közelebb Zayn és a kezeivel el zárta az utat.
-Haver,ne nyomulj.-nevetett Liam.-Harry már lestoppolta.
-Gyere ide.-tárta szét a karjait az arab srác.-Ölelj meg.
Nevetve megöleltem,ezután Louis,Niall,Liam és Zayn elhagyta a szobát.
-Menj csak.-bökött a fürdőszoba felé Harry.
Fel vettem a dolgaimat és be mentem,először normálisan felöltöztem majd fogat mostam a hajamat pedig összefogtam és alap sminket vittem fel az arcomra.Amikor be léptem Harry pont háttal állt nekem,megfordult és feltűnően végig mért.
-Ugye te is jössz este?-mosolygott.
-Nincs jegyem.-húztam el a szám.
-Neked nem kell,jössz be velünk.
-Harry ez nem lenne fer.
-De elkelt minden jegy,és a kicsi Styles szeretné ha ott lennél.
-Rendben.-egyeztem bele.
Váratlanul átölelt,megcsapott a finom illata,valami furcsa villant át az agyamon.Kedvem lett volna megcsókolni,az ajkamba haraptam majd miután elengedett le mentünk.
Az egész napot a fiúkkal töltöttem,délelőtt elmentünk a Nando's-ba enni,délután London utcáin ökörködtünk,5 órakor mentem haza úgy beszéltük meg,hogy 7-re értem jönnek.A szekrényemben találtam 1 szürke felsőt amelyen a ,,What makes you beautiful" felírat díszelgett.
Felöltöztem,a hajamat begöndörítettem és szabadon hagytam,szürke füstös sminket varázsoltam magamnak.Mire készen lettem már itt is voltak értem.Egy nagy fekete autó állt a ház előtt,be csaptam az ajtót és szaladtam.A srácok bemutattak Paulnak aki a menedzserük.
-Csinos vagy.-mértek végig.
-Tetszik a pólód.-húzogatta a szemöldökét Louis.
-Köszi.
Csendben néztem ki az ablakon,kezdtek feltűnni az 1D-s pólóban feszítő lányok.
-Úristen.-motyogtam.
-Mi a baj?-kérdezte Niall.
-Hogy jutunk be?
-Hátul.-válaszolt Liam.
Fél óra múlva már bent voltunk,a fiúk elmentek átöltözni én ként vártam rájuk a folyosón.Harry jött ki először, a nyakkendőjével harcolt.
-Segítsek?
Megkötöttem a nyakkendőjét,köszönésképpen adott 1 puszit az arcomra.A szívem majd ki ugrott a helyéből,mi a fene van velem?
-10 perc kezdésig.-szóltak be nekik.
Mind az öten mikrofonnal a kezükben járkáltak fel-alá.A What makes you beautifullal kezdtek,azután jött az I Want,Stand up,Na na na,Gotta be you,Tell me a lie,One thing,I Wish,Up all night,Moments,More than this,Stole my heart és legvégül a Save you tonight.A srácok háromszor öltöztek át,az I Wish-t és a Moments-t olyan érzelmesen énekelték,hogy sikerült elsírnom magam.A legvégén lihegve öleltek át,Harry karjaiban picit tovább időztem,ezután mentek autogramot osztani.
-Jól érezted magad?-kérdezte már az autóban Louis.
Harry és Zayn a telefonjukat nyomkodták,Niall evett bármilyen meglepő is,Liam pedig a vállamon szundikált.
-Nagyon.-egész este úgy vigyorogtam mint 1 idióta.
A ház előtt tettek,2-2 puszival köszöntem mindegyikőjüktől ezután be mentem,lezuhanyoztam be bújtam a Scooby Doo-s pizsimbe,fogat mostam és mentem aludni.

3 megjegyzés: