2012. július 30., hétfő

2.rész ,,Romantikáztok?"


-Nessy,éhes vagyok.-hallottam.
-Lassan ki nyitottam a szemem,elég érdekes pózban aludtunk,a fejem Zayn mellkasán a lábam Harry ölében,Liam mellettem,Louis a kanapén.Niall pedig az arcomba hajolt.
-Ha?-kérdeztem felettébb értelmesen.
-Éhes a pocim.
Halk nyögést hallattam és Zayn oldalába fúrtam a fejem.Niall kuncogott és tovább nyavalygott addig addig míg fel nem keltem kaját csinálni neki.Csak 1 kis rántottát dobtam össze.
-Köszi.-puszilt meg.
-Nincs mit.-dünnyögtem.
Nem érdekelt hol vagyok,vissza feküdtem a fiúk közé és bealudtam.
-Aranyos amikor alszik.-hallottam Zaynt.
-Haver,félig rajtad van.-röhögött Liam.
-Mázlista.-dörmögött Harry.
Éreztem,hogy valamelyik egy kis puszit ad a fejemre.
-Harry csajozó üzemmódba vált.-nevetett Zayn.-Féltékenységi rohamot kapott.
-Hahha.-gúnyolódott az említett.
-Fiúk!-dünnyögtem.
-Hm?
-Kuss legyen!-vágtam hozzá valakihez 1 díszpárnát.Louis felnyekkent.
-Bocsi,nem téged akartalak.Kényelmes vagy Zayn.
-Köszi.-nevetett.
-Vanessa.-szólított meg Liam.
-Tessék?
-Éhesek vagyunk.-nevetett.
Nagyot sóhajtottam,ki nyitottam a szemem és fel ültem.
-Nincs már rántotta?
-Volt?-értetlenkedett Harry.
-Azt már megettem.-így Niall.
Nehezen feltápászkodtam,el engedtem Zaynt és a konyhába mentem,félelálmban össze ütöttem mindannyiuknak elég rántottát majd a tv elé fészkeltem magam.
-Köszi a reggelit.-puszilt meg Hazza..
-Huhúú.-hangzott fel a konyhából Zayn.
-Valami baj van?-fordult hátra a göndör.
-Őőő fincsi a kaja Nessy.
-Fel megyek öltözni.-álltam fel a kanapéról.
Fel szaladtam a lépcsőn egyenesen a szobámba kerestem valami normális ruhát,megmosakodtam a hajamat copfba kötöttem és le rohantam a lépcsőn.Az utolsó előtti lépcsőfokban megbotlottam és ha Loui nem kap el orra esek.
-De béna vagyok.-néztem fel rá.
-Igen.-nevetett.-Lassabban,meg ne üsd magad.
-Fent hagytam a telefonom.-motyogtam.
Mindannyian utánam jöttek.
-Hűű szép szobád van.-álmélkodott Loui.
-Köszi.
Fel kaptam a telefonom és le heveredtem Liam mellé az ágyra.
Valami hülyeségen elkezdtek vitatkozni és Louis játszva a sértődöttet le vonult,mi pedig utána mentünk.A szőnyegre ültünk,Harryvel egymás hátának támaszkodtunk a többiek körülöttünk heverésztek ahogy láttam aludtak.
-Pszt.-fordult felém Harold.-Nem megyünk ki a kertbe?Szép idő van.
-De,had aludjanak..
Fel segített és ki mentünk az udvarra,le heveredtünk a fűbe és néztük az eget.Hirtelen fel könyökölt és az arcomat kezdte nézni.
-Harry,zavarba hozol.-néztem rá.
Aranyos göndör fürtjeit néztem,közelebb húzódott hozzám.
-Örülök,hogy a barátom vagy.-adott vigyorogva 1 puszit az arcomra.
-Én is örülök.
Ki csapódott az ajtó és 4 idióta özönlött ki.
-Húú romantikáztok?-kiabált már messziről Niall.
Nemsokára ők is mellénk feküdtek a fűbe.
-Mi a pletyi tárgya?-vágott lányos fejet Louis,ami szempilla rebegtetésből és hülye mosolygásból áll.
-Nem látod,hogy Harry csajozik?-piszkálta Liam.
-Nem csajozom.-fordult a hátára.
-Hahó,srácok én is itt vagyok.
-Tudjuk.-puszilt meg Liam.
Ennyi puszit még egész életemben nem kaptam mint az utóbbi 2 napban.Jól esett,hogy törődnek velem.
-Éhes vagyok.-nyöszörgött Niall.
-Mikor nem?-hördült fel Zayn.
-Menjünk haza,pancsolni akarok.-ült fel mellettem Loui.
-Én nem megyek még haza.-durcázott Harold.
-Itt hagynánk szerinted Vanessát?Nagyokos.-szólt be Zayn.
-Ja az más,jössz Nessa?-nézett rám szép zöld szemeivel.
-Nem is tudom.
-Ugye jössz?Gyere lécci.-kérlelt Niall.
-Rendben,össze pakolok és mehetünk.-álltam fel.
Befelé indultam.Mosolyogva be csuktam magam mögött az ajtót és fel mentem a szobámba,elő kotortam a bikinim és a fürdőbe mentem.Fel vettem és rá húztam 1 felsőt és 1 rövidnadrágot,a hajamat copfba kötöttem és ki mentem.Mindannyian a szobámban ültek és az ágyamról nézelődtek.
-Készen vagy?-vigyorgott Liam ahogy beléptem.

4 megjegyzés:

  1. Tetszik, nagyon jóó!:D Hamar következőt!♥ x.

    VálaszTörlés
  2. NAGYON JÓ lett :) Siess a kövivel:)
    és ha van időd benézetnél majd :) :cinderellastory1d.blogspot.hu
    http://liferevolvesaroundonething.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! :) Természetesen mindkét történetet nagyon szívesen el fogom olvasni :)

    VálaszTörlés
  4. Romantikáztok? Talalo cim nagyon ugyi vagy

    VálaszTörlés