2012. július 25., szerda

Hi Everybody! :D

Halihóó! :)
Hamarosan ezen a blogon olvashatjátok a One Direction-ös történetemet,régóta blogolok mondhatni már majdnem 1 éve! :)
1 másik blogomon fut jelenleg is 1 SP-s storym és most mint látjátok kedvet kaptam újabb történethez. :)
Picit mesélek magamról:
Belieber,Directioner, vagyok szeretem Eric Saade-t,a Jedwardot,Sp-t,Rihannát,Britney Spearst stb..
Kedvencem a bandából Louis mert ő annyira őrült mint én,a baráti körömben azt hiszem én töltöm be Louis szerepét,minden hülyeségben benne vagyok.
Ennyit rólam.
A történetről:
Vanessa Smith 1 átlagos lány volt egészen addig amíg különös találkozás után a One Direction tagjaiban találja meg a legjobb barátait.Ám az egyik fiúval (a későbbiekben kiderül melyikőjükkel) többet éreznek egymás iránt mint barátság.
Remélem tetszeni fog a történetem.Puszi: Nessa

1 megjegyzés:

  1. Én is ezekért rajongok :D Meglepő hogy nem csak én Hanem más is Rajong a Jedward-ért vagy E.S.-ért :D

    VálaszTörlés