2013. december 29., vasárnap

The most beautiful present - Novella

Sziasztok! :)
Jézusom... milyen régen írtam már erre a blogra. Nem, most nem díjjal jelentkezem, nagyon remélem, hogy senki nem lopja a történetem, így nem is erről szeretnék beszélni. Egy novellát hoztam, vagy ki minek nevezi ezt. Nem nagyon mondanék róla semmit, remélem, hogy az egykori Elloptad a szívem olvasóknak, és mindenkinek okozok vele egy kis örömet.
Még mindig imádlak titeket! <3 
Nessa. xx
U.i: Utólag is Boldog Karácsonyt! Akkor akartam kitenni, de addigra nem sikerült befejeznem.

-Jó éjszakát!-súgtam elhaló hangon, miközben puszit nyomtam mindkét csemetém puha arcocskájára. Harry-re pillantottam, zöld tekintete imádattal fürkészte a most egymáshoz bújó gyerekeinket, hátulról átölelte a derekam és belepuszilt a nyakamba, majd végigsimított a lányunk haján.
A kezét fogva csuktam be halkan az ajtót magunk mögött, lassan lépdeltünk végig a folyosón, a lépcső tetején már láttuk a nappaliban villódzó fenyő fényeit. A saját hálószobánk helyett most lefelé vettük az irányt, hogy kicsit kettesben is ünnepeljünk. A szőnyeget színes papírfecnik terítették be és rózsaszín, lila, valamint a kék különböző árnyalataiban pompázó szalagok, a derekamnál fogva húzott magához, göndör haja megcsikizte az arcom, miközben a nyakamhoz hajolva ezúttal gyengéd csókot hagyott rajta.
-Haz.-kuncogtam fel, amikor fogaival gyengéden belecsípett a bőrömbe.
-Jó illatod van.-dörgölte arcát a nyakamhoz.
-Leesünk a lépcsőn, ha nem hagyod ezt abba.-fojtottam el a nevetésem.
Mosolyogva húzódott el, gyermekies örömmel rohant le a lépcsőn, követtem, viszont ahelyett, hogy a hátára vetődtem volna, csak mellé sétáltam. Nem mertem megkockáztatni az ugrást, most már nem.
-Pedig már felkészültem, hogy elkaplak.-dünnyögte nem tetszően, átölelte a derekam és maga felé fordított.
-Még elkaphatsz, most is zuhanok.-suttogtam, ezúttal én hajoltam hozzá, viszont a nyaka harapdálása helyett én a fejemet a mellkasára hajtottam. Ilyenkor kifejezetten szerettem a magasságbeli különbségeket kettőnk között, állát megtámasztotta a fejem tetején
-Tartalak.-motyogta.
-Inkább ne tedd.-kuncogtam.-Nem szeretnék elválni.
-Ezt nem értem.-vallotta be halkan.
-Nem mindenkit áldott meg a sors ésszel.
-Naa.-húzta fel az orrát.-Most miért bántasz?
-Szeretlek.-álltam lábujjhegyre. Amint észrevette a felé való nyújtózkodásom átölelte a derekam és lehajolt hozzám, beletúrtam a hajába, ajkai percekig csak gyengéden kóstolgatták az enyém, majd fokozatosan elmélyítettük a csókot. Keze leszánkázott a derekamon és közelebb húzott magához.
-Most már értem.-húzódott el, arcán hatalmas mosoly díszelgett.-Csak hogy tudd, 18 éves korom óta én is egyre mélyebbre zuhanok, nem tudom, hogy meddig lehet még.
Egy pillanatra elszorult a torkom, ahogy szinte magától előtörtek bennem az emlékek, hogy mekkora butaságot csináltam és mi lenne most, ha nincs a húgom vagy Haz lemond rólam.
-Nagyon szeretlek.-búgta. Néhány évvel ezelőtt azt hittem, Harry hangja már nem lehet mélyebb annál, ami 19-20 éves korában volt, viszont egy leheletnyit még mélyebb lett. De ő nem változott a hangjával együtt, ahogyan az arca is csak annyit, hogy reggelente pihés az álla és a csinos ajka és orra közti rész.
Imádtam minden ilyen vallomását, olyan komolyan tudta mondani még akkor is, ha felindulásból, hatalmas röhögések közt nyögte ki. Napjában többször elmondta, amikor csak úgy rájött, viszont esténként ahogy a gyerekeinek is elmondta, úgy közölte ezt velem is.
-Van még neked egy meglepetésem.-néztem a szemébe. Jobbkor nem is tudnám elmondani neki, mint most, kettesben a fa alatt.
-Nem várhat még egy kicsit?
-Azt hittem izgatottabb leszel.-biggyesztettem le az alsó ajkam.
-Az vagyok, csak egy kicsit veled akarok lenni, biztos vagyok benne, ha kapok tőled valami tök jó dolgot, akkor egy ideig azzal fogok bíbelődni. Kérlek, csak néhány perc.
Fogalma se volt semmiről. Arcomra kiült egy apró mosoly, bólintottam, vigyorogva kapcsolta le a lámpát, mielőtt levágódott volna a kanapéra még megkereste a kis dohányzóasztalon azt a doboz gyufát és meggyújtotta az adventi gyertyákat.
-Gyere ide.-fogta meg a kezem és lehúzott maga mellé.
Lábaimat felhúztam és befurakodtam az ölébe, arcom elrejtettem a nyakában, ujjaimmal szórakozottan piszkáltam az ingének gombjait. Hosszú mutatóujjával végigsimított a hajamon, az arcára néztem, szemeiben láttam a gyertya lángjait, ajkai elnyíltak.
-Haz.-szólítottam meg halkan.-Hadd adjam oda.
Sóhajtott, szája végül felfelé húzódott. Kiugrottam az öléből, nem túl hevesen, ügyeltem a mozdulataimra, bemásztam a fa alá és kivettem az apró dobozt. Ha valaki ránéz azt hiszi, egy telefon van benne, viszont - számomra legalábbis - ez többet jelentett, mint egy telefon. És tudtam, hogy neki is ez majdnem mindennél többet fog jelenteni.
Fejét jobbra balra rázva hozta a tudatomra, hogy nem kellett volna, viszont ő nem tudta, hogy ez tulajdonképpen az ő ajándéka nekem.
-Boldog Karácsonyt, Haz.-hajoltam hozzá, ajkaink összeforrtak és egy gyengéd csók után az ölébe húzott, a combjain ülve visszafojtott lélegzettel figyeltem, ahogy ujjaival gyakorlottan kibontja a masnit, majd óvatosan felfeszegeti a celluxot. A dobozból még nem jött rá semmire, egyszerű, apró, fehér doboz nézett rá.
-Sejtésem sincs, hogy mi lehet ez. Valami olyan, amit tilos látni a gyerekeknek?
-Fogd vissza a gondolataid.-böktem hasba, összerándult és nevetni kezdett. Elkaptam a kezét, még mielőtt ő bökött volna bele a hasamba, mutatóujját szorongattam és nem is engedtem el. Szabad kezével kibontotta a dobozt, éreztem, hogy a lélegzete eláll egy pillanatra, végig az arcát néztem.
Ajkai először elnyíltak, majd az arca kissé megrándult és hatalmasra nyílt szemekkel, az ujjbegyein egyensúlyozva emelte ki a dobozból az apró, rózsaszín cipőket.
-Darcy.-tátogta szinte hangtalanul. Nagyot nyelt, szemeimbe könnyek gyűltek, a keze levándorolt a hasamra és végigsimított rajta.-Én azt hittem...
-Tudom, Harry.-súgtam.-De lesz Darcy nevű kislányod.
Hannah-nak közös megegyezés alapján választottunk nevet, annak ellenére, hogy azt mondta, neki Darcy-nak fogják hívni az első kislányát. Fogalmam sincs, végül hogyan lett belőle Hannah, talán még a Hanessa-ból kiindulva.
A születése után közös megegyezés alapján döntöttünk úgy, hogy egy ideig nem fogunk gyerekvállalásba, aztán pedig úgy tűnt, hogy nem is lesz már több. Viszont én akartam, ahogy ő is, bár direkt nem fogtunk babaprojekt-ba.
-Vanessa.-suttogta remegő hangon a nevem.-Én...
-Ne mondj semmit.-kértem, könnyek szorongatták a torkom. Ujjai összefonódtak az enyémekkel a hasamnál és szinte azonnal elkezdte azt, amit régen elég gyakran csinált. Feltolta a fehér pulcsimat és kezét a hasamra csúsztatta, ugyan olyan csodálattal simogatta, mint évekkel ezelőtt.
-Mennyi idős?-kérdezte halkan, szemeit le sem vette az egyelőre lapos hasamról. Annyiból szerencsém van, hogy mindig is elég vékony alkatú voltam, így két szülés után is sikerült visszanyernem az alakom némi sportolással és tánccal, Harry legalábbis nem panaszkodott eddig.
-6 hetes.-válaszoltam.
-Mióta tudod?-faggatózott. Nem hibáztattam érte, örömmel válaszoltam minden kérdésére.-Honnan tudod, hogy kislány?
-2 hete tudom, Harry. Megérzés, Hannah-nál is biztos voltam benne, hogy lány lesz.
-És Justin? Justin-nál sejtetted?
-Nem.-ráztam a fejem.-És nélküled nem is akartam megtudni.
Megszorította az ujjaim, megpuszilta az arcom, hátrahajtottam a fejem és engedtem, hogy megcsókoljon. Már rájöttem, hogy amint Harry tudomást szerez arról, hogy újabb kis élet növekszik bennem kettőnkből, automatikusan gyengédebben kezd viselkedni. Nem mintha amúgy nem lenne elég gyengéd velem szemben.
-Szóval akkor idén lemondhatok arról, hogy megdobállak hógolyóval.-nevetett halkan az ajkaim közé.
-Nézzük a jó oldalát az én szemszögemből.-kuncogtam, orrát az enyémhez dörgölte, majd homlokát az enyémnek döntötte és vidám tekintetét az enyémbe fúrta.-Én zavartalanul megdobálhatlak téged, mert nem kell tartanom attól, hogy visszadobsz.
-Kis gonosz.-mosolygott.-Hogyan tudtad titokban tartani előttem?
-Nehezen, de azt akartam, hogy a megfelelő pillanatban tudd meg.
-Szeretném, ha rád hasonlítana.-simított végig az arcomon.-Justin kiköpött én, csak kisebb változatban, Hannah-nak pont olyan csinos ajkai vannak, mint neked, de azon kívül, hogy a haja olyan színű, mint a tiéd, megint csak rám hasonlít. Szeretnék egy pici Nessa-t, kék szemekkel és ilyen babaarccal.
-A kék szemekről szerintem lemondhatsz.-fúrtam az arcom a mellkasába.-Neked erősebb génjeid vannak, Haz. Különben is, én szeretem, hogy téged látlak bennük.
-Talán majd ha nagyobbak lesznek jobban fognak rád hasonlítani, legalábbis Hannah. Pont olyan gyönyörű, mint te.
Grimaszolva elhúztam a szám, rosszallóan forgatta a szemét és megpuszilta az arcom. Egyrészt örültem neki, hogy ha magamnak nem is, legalább neki tetszek. Végül is másnak nem akarok, ellentétben más nőkkel nekem elég annyi, hogy a férfi, akit szeretek gyönyörűnek tart.
Arcát a nyakamba fúrta, hosszú szempilláival pillangócsókot adott rá, imádtam, ahogy átölelte a testem és ragaszkodóan tartott magához, halkan szuszogott, lélegzete simogatta a bőröm. Halkan dúdolni kezdett, elmosolyodtam, azt a dalt dúdolta, amit még közösen írtunk. Half a Heart. Bár elég sok dalt írtunk közösen.
-Köszönöm.-búgta, fejét felemelte és a szemembe nézett. Kezét az arcomra csúsztatta, ujjaival gyengéden végigsimított rajta és megcsókolt.-Csodálatos vagy.
-Harry...
-Amikor kisfiú voltam nem gondolkoztam azon, anyának mennyi fejtörést okozhatok, amikor veszekszem a nővéremmel, hazamegyek sírva, mert valaki beszólt a suliban vagy pofára estem a biciklimmel, vagy éppen szeretnék valamit, ő pedig megpróbálja eltitkolni, hogy már megvette. Tudod, most, hogy már én is abban a helyzetben vagyok, mint a szüleim voltak, kezdek rájönni, hogy mennyire nehéz lehetett nekik. És hogy te milyen türelmes vagy, még akkor is, ha én háromszor rosszabb kölyök voltam, mint most ők ketten.-mosolyodott el.-Csodállak, amiért még engem is elviselsz, minden helyzetben türelmes vagy velük és tudom, vagyis nem, elképzelni sem tudom mit éreztél, amikor megszülettek. Azt hiszem, ha elsőnek végig nem is, de másodiknak már átélhettem veled azokat a hónapokat. Én nem bírtam volna végigcsinálni, és már megint adsz nekem egy ilyen ajándékot.
Éreztem, ahogy elöntik a szemem a könnyek, az arcom valószínűleg kipirult. Szerettem volna mondani neki valamit, de nem ment, folytatta.
-Vanessa, ha akkor nem talállak meg, most egy senki lennék, egy boldogtalan, zsémbes, szomorú ember. De most nincs nálam boldogabb a világon. Nem sok 25 évesnek van akkora szerencséje, mint nekem. Tudod miért csodállak még?-simított egy tincset a fülem mögé.-Mert itt vagy, fiatal és gyönyörű, sokan bármit megtennének egyetlen pillantásodért, de te csak engem látsz és őket.-láttam, hogy a tekintete elhomályosodik, majd elmosolyodott.-Remélem tudod, hogy ez velem is így van.
Arcomat a mellkasába fúrtam, percekig nem néztem fel és csak csendben ölelkeztünk, előrehajolt és elvett egy karácsonyfa alakú mézeskalácsot, felém nyújtotta, én pedig kettétörtem és beleharaptam a saját felembe. Figyeltem a kezét, akaratlanul is ott tartotta a hasamnál és apró mozdulatokat tett. Újabb mézeskalácsot vett el, ezúttal egy szívecskét, melyet ugyanúgy kettétörtünk. Mosolyogva puszilt bele a nyakamba, elvette a kezét a hasamról és megkereste az apró cipőcskéket. A kezében még apróbbnak tűntek, mosolygott, az ujjbegyeire vette őket és végigsétált a hasamon. Kuncogva bújtam hozzá még jobban.
-El akarom mondani a többieknek.
-Majd holnap, Harry. Most biztos ünnepelnek ők is.-elhúzta a száját, végül beleegyezően bólintott.-Jobb lesz élőben elmondani nekik.
-Igazad van.-mosolygott.-Hannah vagy Justin tudja?
-Szerinted kibírták volna Karácsonyig, hogy ne mondják el?
-Nem.-nevetett.-Mert jó gyerekek és elmondták volna.
-De így emlékezetesebb, és majd elmondhatjuk neki, hogy őt a Mikulás hozta apunak. Olyan édes lenne.
Elmosolyodott, piszkálni kezdte a hajam és közben tekintetét az enyémbe fúrta.
-Olyan boldoggá teszel.-búgta, és magához húzott.
Szerettem volna rávágni, hogy ez fordítva van, hiszen nélküle nem lenne Justin, Hannah és Darcy, az életem nem lenne ilyen szórakoztató és boldog, unalmas lenne és szürke. Végül nem mondok semmit, csak jönne azzal az elméletével, hogy mindenhez ketten kellünk.
Lábaimat felhúztam, kezeit a hasamra tette és gyengéden simogatta, néztem a nagy kezeit, melyek betakarták a lapos hasam.
-Egy valamiben mindketten elég jók lehetünk.-nevetett édesen a nyakamba.
Először nem értettem, amiben ő jó, ahhoz én béna vagyok, és ez így van fordítva is, kivéve az éneklést és dalszövegírást.-A gyerekeink tökéletesek, bárki bármit is mondd.
-Sok bennük a Styles.-mosolyogtam.
-Nem vagyok tökéletes, a közelében sem vagyok.
-Nekem az vagy, Harry.
-Ez igazán megnyugtató.-suttogta.
Ajkai gyengéden simultak az enyémre, szembefordultam vele, kezeit az arcomra tette, beletúrtam a hajába, akaratlanul is felnevettem, amikor egy régen elhangzott mondat jutott eszembe, amikor azt kérdezte, nem-e ijed meg a baba.
Elnézően mosolygott rám, homlokomat az övének döntöttem és néhány pillanatig csak bámultam bele a zöld szemeibe, többnek között az is eszembe jutott, a terhesség és szülés után mennyi ideig várt rám, egyszer sem türelmetlenkedett vagy morgolódott. Elvesztem az ölelésében és a puszta jelenlétében, kezei a derekamról lassan lejjebb csúsztak, készült felállni, amikor egy vékonyka hang jött a lépcső tetejéről.
-Apu.
Szétrebbentünk, próbálta kontrollálni a légzését, míg én mintha mi sem történt volna megfordultam a karjai közt. Hannah a legfelső lépcsőfokon állt és a szemét dörzsölgette.
-Mi a baj, kicsim?-tápászkodott fel, és elindult felé.
Hannah lebotorkált a lépcsőn és a karjai közé vetette magát.
-Rosszat álmodtam.
Csendben figyeltem, ahogy Harry könnyedén felvette és a hátát simogatva megnyugtatta, közben valamit motyogott a fülébe, végül az arcát belefúrta a hosszú, világosbarna göndör tincsek közé.
Csupán ahogy tartotta és beszélt hozzá, a mozdulataiból sugárzott, hogy mennyire szereti, kétségem sem volt afelől, hogy ez a jövőben is így lesz. Ha más nem, ő igazán megérdemelt egy ilyen karácsonyi ajándékot.

25 megjegyzés:

  1. jaj de nagyon szép lett ♥
    imádom ahogy írsz:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett ez a kis novella amit írtál a történethez. Kívácsi voltam a további életökre bár tudtam, hogy befejezted a blogot az epilógussal. Meglepetésként ért, hogy ma láttam, hogy kitettél valamit erre a blogodra.Kíváncsi voltam, hogy mi az és amikor megnyitottam nagyon megörültem, hogy további betekintést nyerek az életükbe. Az egész novellát mosolyogva olvastam el és még ezt is nagy mosollyal az arcomon írom neked. Nagyon szeretem az írásaidat. És követem az összes blogodat. (Amiket nagyon szeretek) De ez volt és lesz a kedvencem közülük. Remélem, hogy néha megörvendesztetsz minket egy pár ilyen novellával. Utólag is Boldog Karácsonyt Kívánok.
    xxx
    Nori
    U.I:Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem, hogy sikerül majd meglepnem vele mindenkit. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett. Nem valószínű, hogy lesz több ilyen, de hát bármi lehet még, az epilógusnál is úgy gondoltam, hogy nem lesz több rész. :)
      Köszönöm, neked is! :)

      Törlés
  3. Imádom!! Ez a legjobb blog! :) Annyira édes volt az egész történet :) Egyszerűen imádom. Nem tudom hogy elmondani mennyire tetszik nekem ez a blog.
    Utólag is Boldog Karácsonyt kívánok neked és a szeretteidnek! :)
    Illetve Boldog Új évet!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszett! :) <3
      Viszont kívánom! :)

      Törlés
  4. A lejobb blog amit olvastam! ( pedig rengeteg volt,rengeteg :D )
    Nessa nagyon köszönöm,hogy megírtad!! Nagyon jó lett!Nagyon rossz volt amikor vége lett mert imádtam! És még mindig!! Ezáltal,hogy hozzá írtad még jobban imádom :)) Kellemes Ünnepeket és előre is Boldog Új Évet!! <3 :) xx:Dina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy elolvastad, Drága! <3 Csak én tartozom köszönettel! <3
      Kellemes Ünnepeket! :)

      Törlés
  5. Őszintén szólva meglepődtem,hogy ehhez a bloghoz írtad ezt a rövid "kiegészítést",de azt hiszem ez így volt tökéletes.Szerintem nem tévedek nagyot,ha azt gondolom,hogy a szívedhez ez a történeted áll a legközelebb,igaz? :)
    Az én szívemben ennek a blognak mindig külön helye lesz,mert ez volt az első,amibe igazán beleéltem magam,sírtam és nevettem is rajta :) Éppen ezért nagyon örülök ennek a kis plusz résznek amit hozzátettél.A mai napig irigylem Vanessát,és én is egy ilyen srácra vágyok,mint Harry :D
    Ugyan az epilógusnál még anno leírtam amit gondoltam,azért szeretném még egyszer megköszönni neked azt,hogy megosztottad velünk ezt a történetet! :)
    Remélem jól telt a Karácsonyod és előre is Boldog Új Évet Kívánok neked! :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony nem tévedsz. :) Hosszú ideje már, hogy vége lett, de még most is van olyan, hogy belépek és visszaolvasok néhány részt. Imádtam írni, imádom a karaktereket, és én is irigy vagyok rájuk, pedig én alkottam őket! :)
      Én köszönöm! <3
      Boldog Új Évet!

      Törlés
  6. Kedves, Nessa! :)
    Megint sikerült szavak nélkül hagynod, ahogy olvastam ezeket a kedves kis sorokat, akaratlanul is elmosolyodtam és újraéltem az egész történetet. Talán nagy igazság van abban, hogy minden bloggerinának az első története áll legközelebb a szívéhez, mindegy hány hónap, vagy netán év telt el azóta, hogy megírta. Most is csak azt tudom mondani, amit annó az epilógusnál: nagyon sok erőt merítettem ebből a történetből és ezt olvasva fogalmazódott meg bennem legelőször, hogy talán meg kéne osztanom az írásaimat szélesebb körben is. Szóval részben Neked és a történedetnek köszönhetem, hogy beindítottam a Theatre Love Affair blogot. Hálám örökké üldözni fog és figyelemmel kísérem az írásaidat minden blogodnál, mert van valami varázs a szövegeidben, ami letehetetlenné teszi őket. Köszönöm ezt a kis novellát, teljessé tette az írással töltött napomat :)

    Ui.: BÚÉK! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Bizony, igaz, legalábbis az én esetemben. Minden történetem, kivétel nélkül mindet imádom/imádtam írni, de akkor is, örökké ez lesz az első történetem. Nagyon szépen köszönöm, további sok sikert neked az írásban! <3
      Boldog Új Évet! :)

      Törlés
  7. Szia!
    Azt hiszem, ez lesz az a blog, amitől soha nem tudok elszakadni. Háromszor olvastam végig, és most újrakezdem.:-)El sem tudod képzelni mennyire örültem, mikor megláttam pár perce ezt a gyönyőrű novellát! Szívesen olvasnék Louis - Alexis novellát is, mert nagyon érdekel a történetük folytatása! Mindenesetre sok sikert a továbbiakban! :-)
    Boldog Újévet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Jézusom! Nem unalmas? :)
      Louis - Alex novella nem lesz, mivel az ő kapcsolatukat valamilyen szinten tovább viszem az Angel c. blogomban. :)
      Köszönöm szépen! :)
      BÚÉK!

      Törlés
  8. Kedves Nessa!

    Ha jól emlékszem, október elején kezdem el olvasni a történetedet. Már az első résztől megfogott az írásmódod, és nagyon sajnáltam, hogy csak a blog befejezése után találtam rá. Keveset is mondok, ha azt feltételezem, hogy most olvastam el a blogot hatodjára. Minden áldott nap - igen jól olvasod, minden nap - felnézek erre a blogra. Ne kérdezd miért még magam sem tudom. Pontosan emlékszem, hogy két napon keresztül olvastam a történetet. Még este sem aludtam, egyszerűen nem tudtam elszakadni a soroktól, melyek egymás után sorakoznak fel, mint a jó katonák. Édesanyám teljesen örültnek hitt, amikor csillogó szemekkel rászóltam, hogy hagyjon békén, mert nem tudok elszakadni Vanessa és Harry életétől. Mint ahogy az egyik fenti kommentárban olvastam: "minden bloggerinának az első története áll legközelebb a szívéhez". Nekem azt kell mondanom, hogy az én szívemhez a TE történeted áll a legközelebb. Furcsa ezt így kijelenteni, de a szívem mélyét tudom, hogy sosem leszek képes elengedni ezt a történetet. Ha majd visszagondolok a bloggerinán éveimre, korszakomra, tudom, hogy a te blogod az elsők között fog beugrani. Ez a novella pedig... elhiszed, ha azt mondom bekönnyeztem? Mert így volt! Annyira jó volt újra olvasni, a mesés sorokat. Nagyon remélem, hogy a való életben Harry megtalálja majd az ő Vanessáját.Gyönyörű lett, hihetetlen.

    Utólag is boldog karácsonyt neked is!

    Boldog újévet!
    Üdv. Audriana Moore

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Audriana!
      Én pedig a te soraidat olvasva kezdtem könnyezni. Annyira jó érzés, hogy vannak, akiknek ilyen sokat jelent ez a történet. <3 Köszönöm, hogy nem hagytad abba, személy szerint én borzasztónak találom az első 20-30. részt Nagyon szépen köszönöm! <3 Én is remélem, hogy Hazza talál majd magának egy ilyen lányt. :)
      Boldog Új Évet! <3

      Törlés
  9. Hát ez iszonyatosan aranyos volt!! :)

    VálaszTörlés
  10. ÁÁÁÁÁÁÁ!!! Oké befejeztem. Ez az első blog amit elejétől fogva olvasok és még a mai napig olvasom és imádom! El se tudom mondani mennyire örülök ennek a résznek. A többi blogodat is olvasom/olvastam, de ezt mondhatom a legesleg kedvencemnek. Ja és sajnálom hogy nem kommentálok/komentáltam a többi blogodhoz de rendszerint mindig tánc közben után szoktam olvasni és olyankor nincs idő kommentálni ugyhogy még egyszer bocsánatot kérek és szeretném ha tudnád hogy minden részt olvasok és imádom. (a Zaynes és a Nialles blogodat is olvasom és nagyon szeretem) Nem tudom mit mondhatnék még, de szerintem már eleget beszéltem és sejtem már kezded unni:)
    Utólag is boldog karácsonyt és boldog új évet!:)<3
    Puszi:* <3
    Emese.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :) <3
      BÚÉK! :)

      Törlés
  11. Nessa! :)
    Annyira aranyos lett. Gratulálok az egész történethez. A kedvencem és az is marad. A legjobb. Még mindig órákig tudnám olvasni. A legnagyobb hatással ez a sztori volt rám, de komolyan. Emlékszem, hogy amikor megtaláltam, akkor kb az 50. résznél jártál. Én pedig azt az 50 részt elolvastam egy nap alatt. Még aludni sem aludtam, annyira imádtam. Nem is mondok többet, csak annyi, hogy remélem egyszer lesz egy saját könyved, mert igazán tehetséges vagy.
    Nagy grat neked mindenért.
    Puszii. <3
    BÚÉK! :)

    VálaszTörlés
  12. Kedven Nessa!
    El sem tudod képzelni mekkora örömet okoztál nekem azzal hogy felraktad ezt a novellát.Imádtam ezt a blogodat(mint ahogy a többit is).Ez a blog volt az első amit olvasni kezdtem és rögtön meg is fogott.Az ahogy te leírod a szereplők érzéseit,gondoloatait valamint a kapcsolataikat egymással az valami elképesztő.Te szeretetted meg velem igazán a One direction-t és ezt nagyon köszönöm neked.Rettenetesen tisztellek amiatt hogy rendszeresen hozod nekünk a részeket ahogy régen is hoztad és ha ez nem lenne elég ezek a részek még fantasztikusak is.Szerintem te nagyon tehetséges író vagy bárki bármit mond.Ez a blog nagyon közel áll a szívemhez és legalább ötször újraolvastam az egészet.Rengeteget sírtam és nevettem.Nagyon kíváncsi voltam arra hogy hogyan alkult Harry és Nessa élete a blog befejezése után ezért nagyon köszönöm hagy megírtad ezt a novellát.Rettenetesen aranyosra sikerült, imádtam.Könnyeket csalt a szememembe. :) Nagyon köszönöm neked Nessa hogy megírtad ezt és a többi blogodat is, rengeteg vidámságot hoztál velük az életembe.Utólag boldog Karácsonyt és boldog új évet kívánok neked!
    xx: Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, jó tudni, hogy valakinek ennyit jelentett a történetem! <3

      Törlés